dinsdag 12 augustus 2014

Nanu Nanu

Vandaag in het nieuws dat één van de grappigste mannen in Amerika is overleden. En dat hij waarschijnlijk zelf een einde aan zijn leven heeft gemaakt, geteisterd door depressies. Hij heeft om hem zelf te citeren "een permanente oplossing gekozen voor een tijdelijk probleem".

Dat hakt er wel even in.

Hij was ook altijd open over zijn worsteling met depressies, net als over zijn verslavingen, gebruikte dit in zijn stand-ups en gaf zijn rollen hiermee diepte.




Met mijn broer keek ik altijd naar Mork en Mindy en vond de humor verfrissend en anders. Vooral zijn humor. Zijn stemmetjes, zijn accenten, zijn improvisatievermogen, zijn over the top hilariteit.

Doet me ook denken aan een film waarin hij speelde over een man die na zijn dood in de Hemel op zoek gaat naar zijn vrouw. (What Dreams may come).


[Chris, having just arrived in the afterlife, meets his dog]
Chris Nielsen: Boy, I screwed up. I'm in dog Heaven.









5 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Voor mij is hij vooral 'The world according to Garp'.

Jammer dat hij dood is!

Unknown zei

au, hakt er flink in dit nieuws, wat moet die man eenzaam geweest zijn...
geld maakt iig niet gelukkig blijkt maar weer.
Linda

Vlierbloesem zei

Ja voor mij is hij vooral Good Will Hunting

pourquoi pas ??? zei

Ja michel Fugain draaien we hier nog steeds. Helemala leuk.
Leuk he familie, daar waar je toch weer iedere keer het meeste van verwacht.
Oh wat erg van je broer. Depressies en liefdesverdriet is volgens mij ergste wat er is. Hij boft wel met zo een lieve zus.
En Tja Robin Williams. Ik dacht eens hartaanval of zo maar dan lees je wat is en dat maakt t voor mij zoveel erger.
Ik had niet zo heel veel met hem, vond m best leuk hoor maar verder niet al heb ik ooit een mooie film gezien, serieuze rol waarin hij foto ontwikkelaar was. Dat vond ik indrukwekkend verhaal omdat het zo ging over eenzaamheid.
Door de manier waarop hij dus is overleden voelt t opeens zo anders dat hij er niet meer is.
Zo triest.
En meid je doet het goed he, ga zo door.

pourquoi pas ??? zei

En wat irritant die mensen die een keer meelezen en meteen commentaar hebben.
Daarom doe ik ook niet meer mee met zwijmelen op zaterdag. Kreeg 2 keer achter elkaar gezeik en ik wil graag de enige zijn die zeikt op mijn blog.