vrijdag 18 oktober 2024

Voorspelling

Het regent nu stond er in de weersapp.  Nou niks hier.

Regenjas jay or nee?

Nu nog warmhoudend in de koudere ochtend, maar als ik terugkom een soort van saunajas. Dus dan toch maar zomerjas aan. 
Hier droog, in werkstad nat.

Maar daar is de stoep altijd nat, want elke ochtend geboen en geschrob van de diverse schoonmaakploegen van die stad. Of dat alleen bij het station is dat weet ik niet, maar valt me wel op. 

Voor de rest blij dat het bijna weekend is. Heel drukke week en moet goed mijn kop erbij houden om niet door te draaien. En op tijd te stoppen. 

Het hele team heeft zijn frustratie geuit tijdens een teamoverleg, maar onze leidinggevende zit ook klem. Hij moet mooie cijfertjes leveren, targets moeten gehaald worden en heeft nul invloed op het mogen aannemen van nieuw personeel en vooral dat men niet marktconform wil betalen. 

Nou, hij zit een beetje klem. Een beetje maar hoor. Toevallig hoorde ik hem bijna spinnen toen hij hoorde dat hij een nieuwe auto mocht uitzoeken (denk wel een lease-auto). Makkelijk te paaien. 






Geen opmerkingen: