woensdag 19 november 2014

50 tinten grijs

Jemig de pemig zeg....wat is het grijs weer vandaag. Wel 50 tinten grijze wolken drijven er voorbij. De hele dag geen zon gezien. En het wordt steeds killer; ook in huis.

Vandaag liep/loop ik een beetje met mijn ziel onder mijn arm. Wat moet ik nou eens doen? Wat wil ik doen (op een onbewoond eiheland...) en verdorie, moet ik alweer in mijn uppie mezelf up zien te peppen. Wil eigenlijk het liefste opgehaald worden en geheel verzorgd verzorgd worden. Iemand die voor me zorgt, boodschappen doet, afwast..hahah...dream on!

Heb ik net gisteren mijn broer zo'n lekker hart onder de riem gestoken, zit ik vandaag een beetje grijs te sippen.  Niet doen hoor...hoppa; lekker naar werk zoeken maar weer! Such Fun!!

Natuurlijk was vandaag die site weer zo traag als een slak die in de bocht afremt en ook viel hij diverse keer gewoon uit. Maar goed, houdt er de moed maar in en zo toch wat nuttige dingen kunnen doen (40000000 DE punten gevonden in oude blikken doosjes in voorraadkast).
Ondertussen maar een soepje gemaakt van de stronk van de Brocolli die ik gisteren at, ajuintje (zalig he), winterwortel en nog wat losse groentjes en zo direct maar eens even de staafmixer erop loslaten.

Eind van de middag toch de kachel maar ietsje hoger zetten, want 17 graden is frips. Zelfs met vest aan. En mezelf maar weer eens fors omarmen. Iemand anders doet het niet.

Kan niet wachten tot ik mijn bionische oog krijg en alle andere kwalen ook weer onder controle zijn.
Doet me terugdenken aan de tijd toen ik nog sex met een partner had en hij me wees op iets wat niet anatomisch correct leek. Had toch een knapperd van een gyneacoloog....Niet normaal meer! (of weinig gewend dat kan ook), maar dan lig je daar toch niet echt op je voordeligst. Of juist wel.

Enfin; ik lach me er maar weer doorheen en ga nu lekker wat waxinelichtjes aansteken. Voor licht en gezelligheid.






9 opmerkingen:

pourquoi pas ??? zei

ik ga morgen donderdag dus, naar de film pak van mijn hart een feel good movie. begint om 13.30 uur Zin om mee te gaan? Als je wil zie ik je daar okee?

pourquoi pas ??? zei

o ik ga wel met nog 3 vriendinnen maar je bent van harte welkom.

Christel | Het rijke wijf zei

ohhhh die DE punten, ik was maandag in de DE winkel (ja om te plassen, ik heb geen punten). Nou, daar kan je heel wat leuks van halen. Ik ben te ver weg om je even vast te houden. En afwassen, tsja, moet ik hier ook nog. Je kan het. Wat? Nou gewoon alles.

Nietzomaarzooo zei

Lijkt me gezellig! Wachten jullie binnen (ben er nog nooit geweest dus uhm...weet de weg niet echt in t gebouw)?

pourquoi pas ??? zei

ik wacht bij de kassa op je. leuk. 13 uur is dat oke?

Nietzomaarzooo zei

Ja, prima. Ik heb een gratis bioscoopbon, dus dat is heerlijk!

pourquoi pas ??? zei

hey gaaf. tot straks.

Lot zei

Leuk voor jullie! En was het een prettige film?

Nietzomaarzooo zei

Ja, een echte Feestdagen Film waarbij alles goed komt.