donderdag 20 november 2014

Zeg niet neeheeheehee

Dit liedje schoot onmiddellijk in mijn (kennelijk) seniorenbrein toen ik via Waarom Niet een leuke spontane uitnodiging kreeg.


En wat was het ongedwongen gezellig. Een pak van mijn hart.




Zo moeilijk is het toch helemaal niet om het leuk te hebben. Gewoon eens een keertje ja zeggen. Of geen Nee (dat durf ik niet, dat weet ik niet, dat ken ik niet, dan kan ik niet, daar heb ik geen geld voor, daar ben ik te gierig voor of zullen ze me wel aardig vinden en vul zelf de puntjes verder maar in waarom je dingen afwijst, die eigenlijk heel leuk zijn).

En ik kan weer een tijdje teren op een leuke ervaring. Minder tinten grijs, meer tinten gezelligheid.


1 opmerking:

Ivy zei

Klinkt goed!

Mij schieten dit soort liedjes ook altijd te binnen als ik bepaalde (tref)woorden hoor. Ze brengen meestal leuke herinneringen naar boven.