dinsdag 18 november 2014

Beautycase

Wie kent 'm en wie gebruikt de Beautycase nog (steeds)?

Ik schafte er eentje aan in ergens in 1999 of 2000, toen ik eindelijk op vakantie kon met het vliegtuig met mijn kinderen samen, en hij was van hetzelfde merk en materiaal als de koffers. De koffers zijn nog steeds in gebruik (hoe rendabel is dat??) maar de Beautycase sinds jaren niet meer.

Niet handig omdat je geen vloeistoffen aan boord mag meenemen en sowieso omdat ik na die datum nog maar 2 keer met het vliegtuig op reis ben geweest, dus erg regelmatig reis ik niet. (Of juist wel haha).

Kwam de case vandaag tegen bij het opruimen en vroeg me af waarom ik hem nog heb en of het nuttig is deze te bewaren. Is nog helemaal netjes en heel, maar in het kader van opruimen ben ik kritisch aan het kijken naar dingen die ik niet meer gebruik.

Wie gebruikt er nog een beautycase van jullie en neem je die dan mee in het vliegtuig? Hoe gebruiken jullie dat ding of is het een twintigste-eeuwse niet meer handige tool?





7 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

De mijne gebruik ik als bewaarplaats voor mijn mini's en samples. Als ik een mini of een sample van bv parfum, bodylotion, dagcrème krijg, dan doe ik ze daarin en zo heb ik netjes alles bij elkaar zitten. Als ik op reis ga dan gaat wat ik nodig heb in mijn toilettas of in de caravan, dus die beautycase gaat niet meer mee op reis.

Ivy zei

Ik heb alleen een heel grote toilettas die ik op vakantie (in de koffer of weekendtas) meeneem. Als ik er wel een had, zou ik hem gebruiken voor de reservevoorraad toiletspullen. Je kunt zo'n beautycase wel makkelijk wegzetten, lijkt me.

Anoniem zei

Als ik een kampeervakantie heb vind ik m wel heel handig. Ook wel hygienisch omdat ie van hard plastic is, dus schoon/droog kan staan.

Bij vliegen gebruik ik m zeker niet.

Mijne is ook echt al zeker 10jr oud ofzo. Maar nog wel supermooi.

Anoniem zei

Die van mij is bijna 40 jaar oud en wordt al jaren gebruikt als medicijndoos.

Lot zei

Ik heb de mijne al 15 jaar en lang is hij elke week gebruikt ivm LAT-relatie.
Nu nog steeds bij vakanties.

Janne zei

Ik heb geen beauty-case maar een toilettas met een haak om op te hangen. Handig in de camper, in een hotel en weekendje bij vrienden of familie!

ChoCho zei

Dat doen we hier nu ook se - dat ding is al jaren in gebruik om de medicijnen uit de grijpgrage kinderhandjes te houden, want ja er staat een slot op :-)