vrijdag 7 november 2014

Losse eindjes

Vandaag was echt zo'n dag waarop ik wat kleine klusjes wilde wegwerken. Regen in de lucht, beetje koud, dus ideaal om wat binnenklussen te doen.

Maar eerst voordat het ging regenen even een blokje om. Dan had ik dat in ieder geval gedaan.

2 broeken omgezoomd, internet gaf de geest, dus even opnieuw de zaken gereset en alsof de duvel ermee speelde in de avond gaf de tv-decoder ook geen sjoege, dus die ook gereset. Had een tijd terug instructies gehad via de helpdesk toen ik er zelf niet meer uitkwam, ook niet via de site en heel handig kon ik nu weer de fabrieks-settings terugzetten en alle instellingen aan de hand van die notities, ook weer opnieuw invoeren.

Stukje gelezen van interessant filosofisch boek en voor ik het wist was het tijd om iets lekkers voor het avondeten te verzinnen en dat werd een heerlijke tomatensoep met een schep griekse yoghurt erin.

Nu nog maar even een afwasje doen en dan eens kijken wat ik verder verzin om te doen/lezen/kijken.

Niets Facebook-waardig dus. Supersaai.





Geen opmerkingen: