zaterdag 29 november 2014

Goed advies zwijmel

Vandaag heb ik op mijn to-do lijstje 2 dingen staan; ogen druppelen en KIJKEN.

Toen ik vanochtend uit het raam keek zag ik 3 groene parkieten buiten in de boom zitten. Natuurlijk dacht ik dat mijn pilletjes nog steeds werkten, maar het waren echt groene, knalgroene, parkieten.
Die lekker aan de vetbollen smikkelden en aan het vogelzaad wat de overbuurvrouw had gestrooid voor de vogels.

Wat een apart uitzicht!

Ik ben dankbaar voor alle goede en bemoedigende commentaren op mijn blog van gisteren en heb me voorgenomen vooral te kijken wat er allemaal goed gaat. En dat is zoveel!

Nu ga ik de rest van de dag kijken en het advies van onderstaande meneer opvolgen.


Here's a little song I wrote
You might want to sing it note for note
Don't worry be happy
In every life we have some trouble
When you worry you make it double
Don't worry, be happy...







12 opmerkingen:

Zuinigaan (Aaf) zei

Geweldig liedje! Ik kende het wel, maar had het al heel lang niet gehoord. Gaat het druppelen goed? Soms mik ik niet helemaal op de juiste plek en moet ik nog een keer. Het grappige is dat het flesje met de druppels die ik 1 week moet gebruiken 2x zo veel inhoud heeft als de druppels die ik 1 maand moet gebruiken. Ra, ra hoe kan dat?

Anoniem zei

O heerlijk. Hier knapt toch elk mens van op. Fijn weekend.

Mevrouw W. zei

Prettig weekend! Geniet ervan!

Unknown zei

Dit liedjes heb ik de afgelopen maanden al meermalen mogen horen (en voelen) , het zit namelijk in de Jeans-show die nu loopt.
Heerlijk...en vooral de energie die het je geeft.

Fijne zondag.

Anoniem zei

Snap je blijheid, er gaat een wereld voor je open beterschap!.,

Anoniem zei

Heeee dit liedje ken ik leuk vrolijk nummer hoor

Elisabeth zei

Een heel goede raad van deze man ,moet ik ook vaker doen ! Geniet van de vele goede dingen en vooral van je verbeterde zicht!

Greet zei

Een goede raad, niet alleen voor jou, maar voor ons allemaal. We maken ons veel te vaak (onnodig) druk. Heerlijk om dit liedje weer eens te horen. En wat een rust straalt die man uit!

matroos zei

Een fijn en vrolijk weekend!!

CorryR zei

Ik hoop naar de goede raad te (kunnen) luisteren.

Bibje zei

Vreselijk, hoor het altijd als de problemen de pan uit rijzen en dan zingt hij "dont worry." :(
Zegt wel wat over mij ja...
Misschien moet ik toch eens wat van die raad opvolgen.

Dwarsbongel zei

Grappige clip! Toch wel een beetje van: be happy of ik schiet, maar dan wel relaxt gebracht... ;)