donderdag 9 mei 2019

Ramadamadoedan

Blijft grappig:



Gisterenavond gaf mijn dochter door dat ze een lekker soepje had gegeten, dus ik appte terug: Oh...Harakiri soep. 

Moest vandaag een online toets doen voor een sollicitatieprocedure. Ben benieuwd wat daar uitkomt, maar ik ben nog minder dan gematigd optimistisch eerlijk gezegd. Om mijzelf een beetje in te dekken, want het doet toch iedere keer een beetje pijn een afwijzing. En dan niet 10 x, maar 10 x 10 maal.

De ramen voor- en achterkant gekuisd. Altijd een fijn werkje, want onmiddellijk resultaat. Al wordt het daarna onmiddellijk bewolkt, wat zo heurt. Want altijd als ik mijn ramen weer spic en span heb, dan gaat het gieten. Moet er altijd maar een beetje om lachen. 

En dat is het beste medicijn. 










5 opmerkingen:

Sylvia zei

Linke soep!

Unknown zei

Dan had je afgelopen zomer wel wat vaker je ramen mogen zemen!

Petr@ zei

Ja dat heb ik ook altijd, eindelijk moed verzameld om te gaan zemen, gaat het regenen als ik klaar ben haha

Anoniem zei

Wat een ijver. Wij hebben buiten lekker wat gewied. Ook tof.

nicole orriens zei

Wel handig dat zo'n toets online kan. Afgewezen worden blijft inderdaad pijnlijk, hoezeer je je ook probeert schrap te zetten vind ik altijd. Geven ze ook nog een duidelijke reden?