dinsdag 22 september 2020

Doe maar in mijn wasmachien!

Zoals altijd op maandag weer mijn rondje Bless the House gedaan. En de witte was nog even lekker buiten kunnen hangen. Dezelfde middag weer droog. En mijn zomerdekbed ook maar uit laten wapperen. 

De was doen; daar word ik nou blij van. Die frisse geur vooral als het buiten heeft kunnen drogen. En mijn bed weer met schoon en fris beddengoed opmaken. Ook fijne klus. 




Simpele ziel eigenlijk. Maar ook niet. Want heb weinig nodig om blij of tevreden mee te zijn. Haha! En dat is in deze tijd helemaal niet zo simpel. 

En zo ging de tweede quarantainedag moeiteloos voorbij. Met dank aan het fraaie weer en het bezit van een tuin. 




7 opmerkingen:

Anoniem zei

Levenskunst is dat! En fijn dat je goed in je vel zit in quarantaine.

nicole orriens zei

Ik houd ook erg van de geur van frisse schone was die buiten heeft gedroogd. Vandaag kan het ook nog, vanaf morgen schijnt het weer drastisch om te slaan.

Anoniem zei

En dan strijken! Ik strijk graag. Ik strijk graag alles! Ik lijk een uitstervend ras wanneer mensen (vnl. vrouwen) mij verbijsterd aankijken en zeggen: "strijk jij nog?". JA! dus..... :-))
Joke

Marlou zei

Ha Cellite,

ja... het warme weer en een tuin.
Daar hebben we zo'n mazzel mee.

Ik zie ook graag de was buiten hangen...
Doe het dan ook zo lang mogelijk...

Groetjes, Marlou

Anoniem zei

Kost erg veel energie.

Iris Papilio zei

Helemaal waar, als het even kan hang ik het beddengoed ook buiten. Die geur hangt er nog dagen aan. Jij komt wel door die quarantaine, zo fijn om te lezen dat je van zoveel dingen kunt genieten!

Anoniem zei

Ik heb geen stoomstrijkijzer maar een simpel strijkijzer zonder stoomfunctie. Stoomstrijkijzers vond ik vreselijk. Verder rijd ik geen auto, ga nooit met vliegvakantie, heb geen droger, weinig elektrische huishoudapparaten, geen koffiezetapparaat, geen elektrische oven (de meeste dingen doe ik nog met de hand, uien en andere groenten snijdt ik met een apparaat dat je met de hand bedient en slagroom of eieren/deeg kluts ik met een garde.... :-) Dus van mij mag ik strijken!