zondag 24 februari 2013

Lanterfanteren

Om 05.45 begon de shift van mijn dochter. Het heeft wederom gesneeuwd (een klein laagje maar gelukkig) en dus door de sneeuwkou naar haar werk. En moeders...die kon zich nog een keertje omdraaien en nog een keertje want het is zondag en ook op maandag tot en met vrijdag kan ik me nog steeds omdraaien. Toch helpt het me om door de weeks een vaste routine aan te houden van op normale tijden opstaan en ook weer op normale tijden naar bed gaan. Ik slaap goed, lig niet hele nachten te stressen over te behalen targets en sta uitgerust in de ochtend op.

De hele ochtend aan de adminstratie van ons netwerk besteed en ik was al vroeg uit de veren. Wel alles op tempo elfendertig en dat is wel zo prettig. Grote kop koffie met sojamelk erbij. Lekker hoor.

Heb een (Konings)abonnement genomen op NRC next en dat kon Bruin nog wel trekken, zeker als ik bereken dat ik daardoor geen losse kranten meer koop op zaterdagen. Wat veel leesvoer zeg! Heerlijk. En ik heb nu de tijd om te lezen. Weer een voordeel.

Is het alweer bijna midden op de dag. Wat vliegt de tijd. En waarom heb ik nog steeds altijd dat idee dat ik mijn tijd nuttig moet besteden. Een dagje lanterfanten mag ook best wel eens..toch? Dat schijnt de creativiteit te bevorderen.

 







Geen opmerkingen: