dinsdag 25 juli 2023

B & B vol liefde 2023

Heerlijke Verstand op nul tv. En zeer verslavend voor mij. Ook al snap ik dat er in gemonteerd is, voor het drama-effect. Heb dat als ontspanning na drukke werkdagen echt even nodig.

Maar ook hoe ingewikkeld het is om een match te vinden of misschien wel te zoeken. Want op het filmpje leek het allemaal zo leuk, maar in het echt een zuurpruim. Of star. Of gewoon stram. Of te gemaakt. Of toch te oud. (Te jong hoor je zelden). Of te aanwezig. Of een ongevlochten zonnevlecht! Of niet spiruweel genoeg.

Leuk artikel hierover: Waarom kijken we zo graag hiernaar?




Denk dan altijd hoe goed ik het zou doen in zulke programma's. Moet je natuurlijk je wel eerst opgeven en kijk....dat doe ik niet, want geen behoefte eraan op die manier op zoek gaan. En met mijn kop op tv te komen. Om over de rest nog maar te zwijgen.

Heb ik nog wel behoefte in een zoektocht uberhaupt. De vrijheid bevalt me eigenlijk heel goed. Ook het niet meer aanpassen aan iemand. En ik weet bijna niet beter dan dat ik alleen ben. Maar dan ook echt niemand die af en toe even een klusje (gewoon klusje he...niet klussen!) voor me kan doen. Iets wat heel hoog is, waar ik niet bij kan.

Daten?

Net zoals die politieman in Lethal Weapon, denk ik vaak, regelmatig en dinsdag: I'm getting too old for this shit. En geloof me, rond mijn veertigste tot een jaarje of wat geleden veel dates gehad. Met mannen waarvan je denkt; dat bestaat toch niet! 
Of dat je op een date bent en de heer in kwestie zegt...tsja..je bent eigenlijk wel te dik voor mij. Of na de sex (andere man). Of dat je kinderen geen Nederlandse vrienden hebben. Toch? Of jouw auto beter en groter is dan die van hem. 

En toch...is die kriebel nog niet geheel over. Was een leuke vent van de week op mijn werk en omdat zijn client iets nodig had van ons weet ik ook nog eens zijn naam. 

En ik kijk ook nog steeds met plezier naar fraaie heren. 

Kijkt er iemand ook naar B&B etc..? 






6 opmerkingen:

mrs H. te B. zei

Nee, niet naar dat programma. Kreeg d ze week wel even de kriebels bij een tamelijk erotische scènes in grantchester... Hmm, mooie man, fijne sex - ik zou het ervoor doe !

pourquoi pas ??? zei

Leuke reactie van mrs H. Ik vond de andere heel erg knap die te pas en te onpas zijn shirt uittrok. Nu gezien in Happey Valley als slechtste man ooit (James Norton) maar nog steeds op sommige momenten heel knap.
Ja ik kijk B&B en geniet. Natuurlijk overal een mening over en veel irritaties maar kan het niet missen hoor.

Sylvia zei

Ik ben bang dat ik ook too old for this et cetera word. Vooralsnog zijn er voor mij meer voordelen dan nadelen om alleen te blijven.
B&B kijk ik niet.
IK zit de hele dag op mijn werk al tussen -eh- bijzonder pluimage.

Anoniem zei

Ja, ik kijk wel. Alleen sinds ik weet dat rtl de eerste dates bepaalt kijk ik er toch anders naar. Het is hersenloos vermaak en dat is na n volle dag wel lekker. Ik hoop van harte dat men de liefde vindt.

Anoniem zei

Nee, geen B&B vol liefde voor mij. Ik kijk sowieso niet naar Boer zoekt vrouw, Lang leve de liefde, first dates of hoe het ook genoemd wordt.
Date zelf wel, af en aan. En inderdaad, je komt heel wat 'bijzonders' tegen. Mannen van rond de 60 met een kind van een jaar of 10, moeder uit beeld. De man die net met pensioen is en het dan ineens wel heel stil vindt. De weekend-dater... Noem maar op.
Voorlopig nog niemand tegengekomen die wel wat langer zou mogen blijven.

ella zei

Ja, ik kijk ook naar B&B. Inderdaad hersenloos vermaak maar ook verbazing, wat zijn er toch veel bijzondere mensen maar ook over dat je aan zo'n programma mee wilt werken, je moet na uitzending toch weer gewoon je broodje bij de bakker halen en natuurlijk wordt er vreselijk geknipt en geplakt want de makers zijn alleen maar uit op spraakmakende t.v. Maar als je dat in je achterhoofd houdt dan is het leuke ontspanning. Groeten Ella.