zondag 9 juli 2023

Ed Stafford - First man out

Soms bekijk ik onderstaande serie. Met verbazing. Waarom zou iemand keer op keer op keer zichzelf tot het uiterste moeten pushen. Met welk doel en nut. Ja, leuke tv kennelijk. Een overwinning op jezelf. Maar dat iedere keer weer? 

Waarom dan toch? 

Zou bijna zeggen: mensch...ga toch koken!

Kijkt iemand dit ook wel eens?



En heel erg bedankt voor de input op mijn vorige blog. Dat heeft me zeker aan het denken gezet. Of IK wel zo goed en vooral gezond bezig ben. Met mijn eigen survivalprogramma. Misschien inderdaad gewoon stoppen ermee. He Ed??


1 opmerking:

Marjet zei

Als ik toevallig al zappend bij het programma met Ed Stafford kom blijf ik geboeid kijken. Dat hij zich soms zo uitput tot op het gevaarlijke af vind ik bijzonder en merkwaardig. Ik heb die behoefte niet, geen zin in :) .
Bovendien vraag ik me wel eens af of het allemaal werkelijk zo is als getoond wordt. Ik vind vooral het overleven en hoe je dat doet bijzonder boeiend.