donderdag 2 november 2023

Kalmerend

Zeer stress-verlagend is een uurtje met mijn jongste kleinkind op mijn arm zitten en kijken hoe ze slaapt na de borstvoeding door haar moeder. 

Ze zijn nu weer met elkaar. De kraamzorg is afgelopen.
Wat een heerlijk kind. En die geluidjes. 

Dat is alles wat ik nodig heb om kalmer te worden. Dan reis ik zelfs met liefde met het OV op mijn vrije dag!




Voordat ik de volgende bus naar hun huis pakte had ik nog tijd om even voor iets te kijken. Dat hadden ze niet, dus liep ik weer terug en zag een leuke etalage. En een nog leukere winkel. Zulke fijne spulletjes. Met liefde uitgezocht. En gemaakt.

Dus kocht daar een pakje Thee voor de jonge ouders en zei dat ik hun winkel zo leuk vond. Was deze er pas?
16 jaar al, zei de jongen achter de kassa.

Jemig de pemig. Zo lang al aan voorbij gelopen??? Nu ben ik geen winkelaar en heel lang was alles sowieso te duur en durfde ik niet eens te kijken in dat soort winkels. 

Hier de link naar de website: Heerlijke winkel

Jullie wel eens opeens een pareltje ontdekt?

4 opmerkingen:

Bertiebo zei

Ja zeker! Sterker nog, deze winkel heb ik ook ooit ontdekt en ik ben het helemaal met je eens!

izerina zei

Wat heb jij genoten

Mevrouw Niekje zei

Wat fijn dat je zo lekker geniet van je nieuwe kleinkindje! Soms ontdek ik iets en dan blijkt dat het er al veel langer was, terwijl ik dacht dat het nieuw was. Zo ontdekte ik een heel leuke bakker/lunchroom in mijn gemeente... dacht een primeur te hebben maar was al bijna een jaar open!!!

Janny zei

Wat een genot om zo te genieten van zo'n lief klein kind.
En dan tegen die leuke winkel aan te lopen.
Ik kende hem niet, maar het kriebelt gewoon om er eens te gaan kijken.