Blij dat er naar me geluisterd is en ik de dame die vorige week zich zeer wanhopig meldde, omdat ze zolang moet wachten op hulp (er werd zelfs gezegd dat ze niet urgent was) een afspraak bij ons mag krijgen.
Omdat ik door mijn werk goede contacten had en nog steeds heb met iemand van een grote woningbouwvereniging en hij ook aan mij doorgaf dat hij zich grote zorgen maakte omdat de woningbouw na 3 maanden achterstand toch echt een deurwaarder gaat inschakelen en mevrouw dan nog slechter af en nog meer stress krijgt, dus wat kunnen wij daar nog aan doen. Ben altijd blij te horen dat er echt nog wel betrokken mensen bij dat soort grote instanties werken.
Gaf aan mijn leidinggevende aan dat de zaak uit de klauwen dreigt te lopen, we het allemaal aan zien komen en niks concreets doen. Dan spelen we toch echt Kastje naar de Muur. Tussen de hulporganisaties is er dan geen of te weinig overleg en vallen mensen - en daar gaat het toch om, niet om de targets? - tussen wal en schip.
Enfin; afspraak ingeboekt en dan hoop ik dat er van bovenaf (via de grote opdrachtgever) aan wat touwtjes getrokken gaan worden zodat zij toch nu die hulp krijgt en zaken bevroren worden en er wat rust komt op financieel gebied. Uiteraard push ik mijn leidinggevende nog wel een paar keer extra.
Kijk; daar wil ik dan graag voor platgedrukt in de volle want te korte trein reizen. Want dat is tijdelijk en de situatie van deze client lijkt te lang te duren. En te lang onder druk staan loopt niet goed af. Ik hoef alleen maar even een nachtje goed te slapen.
7 opmerkingen:
Goed,dat je de zorgen van clienten niet meeneemt
Dat is mooi!!!!
Wat fijn dat je echt een verschil kon maken!
Wat een super mooie inzet van jou!! Lianne
Ik gun iedere hulpzoekende iemand zoals jij.👏
Goud ben je waard! Wat fijn dat je dit voor een medemens kon doen!
Wat fijn dat jij er bent!! Je maakt in je werk echt een verschil in de levens van mensen als ik dat zo lees.
Een reactie posten