woensdag 24 oktober 2018

Wij willen niet naar de circus

Zo: vanochtend als eerste mijn eigen kikker maar doorgeslikt.

Omdat ik antwoord had ontvangen van de fanclub op mijn vragen zag ik. Dat antwoord was wederom net zo onbevredigend als te verwachten was. Dat mijn persoonlijke Klukkluk daar geen verstand van had!!

Grappig; want de arbeidsdeskundige gaf me als advies dat maar met Klukkluk op te nemen. Maar het antwoord van Klukkluk was dat ik het maar aan dat andere eiland moest vragen waar ik nu naar aan het dobberen ben. Niet omdat ik naar dat eiland wil, maar omdat het moet. En ik wil niet naar dat circus.

Maar daar heb je nog helemaal geen eigen Klukkluk en krijgt die ook niet, want daar gaat helemaal alles online. Ik had mijzelf denk ik al rijker gerekend, als in meer tijd -  en moest dus die ontzettende slijmerige kikker doorslikken en doorgaan met de formulierenkermis. Het is zoals het is en doooooooorrrr.



Als eerste vandaag.

Kikker doorgeslikt!

Timer gaat net af.

Tijd voor koffie en weten dat het rotste karwei, waar ik het meest tegenop zag, alweer gedaan is. Heerlijk toch.

















7 opmerkingen:

Happy Earl Grey zei

Een kikkier doorgeslikt?? Geen echte toch hoop ik! Hahaha
Groetjes

Anoniem zei

Maak er verder een fijne woensdag van.

Anoniem zei

Pipo, leuk jeugdsentiment. Verstandig dat je de rotklus als eerste hebt gedaan. In gedachten wordt de klus, die blijft liggen, groter en groter en het wordt steeds lastiger om hem aan te pakken. LZV

Purperpolletje zei

Zo frustrerend soms, bij de fanclub. Goed dat je het voor vandaag weer achter de rug hebt. Leef bij de dag!
Maar ik heb ook ervaren dat er echt wel mensen te vinden zijn die je willen en kunnen helpen. Wens ik jou ook toe!

Anoniem zei

De geheime code taal wordt mij nu te veel. Snap er niets van.is dat een vorm van ontkenning?

Iris Papilio zei

Goed gedaan... je bent jezelf goed de baas!
Mooie dag gewenst!

Anoniem zei

Wat een hopeloos gedoe. Hoeveel tijd kost zoiets? Bij jou, maar ook bij de club? En wie wordt er vrolijker van? Ik niet in elk geval, mijn eigen trauma's komen weer terug.....