zaterdag 13 oktober 2018

Zomaar Zonnige Zomerse Zaterdag

Om me beter te voelen, maar direct een witte was in de machine gegooid zodat die straks in de zon kan wapperen en ik de heerlijke geur van vers gedroogd wasgoed kan ruiken.

Zo niet te versmaden. En geheel gratis.

Lekkere koffie gemaakt. Zo direct eens kijken wat er aan boodschappen nodig is en vooral niet wanhopen. En kijken naar die grote bos rozen voor mijn neus. Verse bloemen. Als symbool voor aandacht.




Net plofte de zaterdagkrant (goedkoop abonnement, binnenkort afgelopen) op de mat. Hij werd door een bezorger gebracht in een auto, een kekke en grote Alfa Romeo. Dat vond ik zo grappig en niet passen bij het vak van krantenbezorger (oude fiets, grote fietstassen en blij met de bijverdiensten) dat ik in de lach schoot.

Het schijnt zomers warm te worden vandaag. Nog een dagje zonder sokken. Heerlijk. Alleen in de avond merk je dat het killer is en vooral vochtiger dan in de zomer. Maar niet proberen naar het strand te gaan, want daar zit half Nederland nu vermoed ik. Trouwens; moet mijn reisgeld voor volgende week 'bewaren'.

Merkte vanochtend dat ik mijn tanden moest scheren. Heel goed alvast voor volgende week. Bovendien kreeg ik her en der goede adviezen. Die hou ik zeker in beraad. Nobody fucks with Frank de Grave.







5 opmerkingen:

Anoniem zei

And with the citron.

luz zei

hahahahaha

Liesbethblogt zei

Jakkes The Wiz bahbah

Anoniem zei

��. Ik lag dubbel �� - die humor+zelfspot van je zijn onbetaalbaar. En eerlijk gezegd ook een inspiratie voor me.

pourquoi pas ??? zei

Oh ik hou je in de gaten hoor. Al 2 dagen geen blog, ik hoop dat je iets superleuks aan het doen bent. knuffel