donderdag 29 oktober 2020

Druilerig op donderdag

 




Toch?

8 opmerkingen:

Kliefje zei

Je zit in de Gabor sfeer? Mijn schuld? ;)

Marlou zei

Ha Cellie,

toevallig ken ik een multimiljonair en echt:
het is een eikel!
Hij is dan ook niet voor niks zorijd geworden, bah!

Datmoet je niet willen.
Doe maar gewoon ee lieve man met een goed karakter...
Doe er dan ook maar een goed pensioen bij. Meer hoeft niet...

Dagdag!

Bertiebo zei

Wahahahah

Nietzomaarzooo zei

Ja. :)

klaproos zei

Whaahahahha .... doe mij maar gewoon een lieve vrouw, een die géwoon lief is... :-) hoeft niet eens duiten te hebben, dan zijn we samen liefdevol rijk :-)

Luz zei

Hahaha hij is leuk!

Anoniem zei

zo'n wonder zoek ik ook hihihihi!

Dank je voor deze smile op mijn gezicht door dit blogje! Groetjes van Mina

mrs H. te B. zei

Verwante uitspraak - van Loesje - : Iets warms graag, met borsthaar... Die ZsZsa Gabor was me er eentje - precies een uitspraak voor haar. Hij is LEUK! (En dan hoef ik geen miljonair, een coronavrije lieverd, kind and understanding - is me meer dan genoeg!)