vrijdag 9 oktober 2020

Zo blij dat ik vreemd ben gegaan

Bijna dan. Of ermee dreigde.

Oude techniek; dreigen om naar de concurrent over te stappen. Dan moet de afdeling klantenservice bladzijde 33a opslaan en eens kijken wat ze voor mij kunnen doen. Leuker pakket? Uitgebreid met een mobiel abonnement? Extra tv-zenders? 

En ik ken die bladzijde 33a; dan bieden ze onder aan de pagina korting aan.

Die nieuwe klanten ook krijgen. Maar bestaande klanten niet. Tenzij je er zelf "om vraagt". Dus eerst dreigen vreemd te gaan.

Raar eigenlijk. Trouw wordt nog steeds niet beloond. Je moet als klant dus actief aan de gang om ook korting te krijgen. 

Ach nou ja, mijn budget voor 2021 is er weer blij mee. En dat ik de halve middag in de wacht stond hindert ook niet. Tijd genoeg en via gratis verbinding.





3 opmerkingen:

klaproos zei

:-) ik vind dat ook zo raar, je zou trouwe klanten belonen toch ??

Marlou zei

ha Cellie,

ja... ik denk meteen: nood breekt wetten.
Je gaat er voor en je wordt nog beloond ook.

Fijn!

Prettig weekend, Marlou

Iris Papilio zei

Wat goed van je! En dat allemaal vanuit je lekkere luie stoel!
Ooit een verhaal gehoord van iemand die dit ook bedong (in België waar destijds geen/weinig concurrentie was). Nieuwe klanten kregen een tablet gratis. Als bestaande klant vond ze dat ze ook wel eens recht had op iets extra's. Dat kon niet, alleen als ze het contract verbrak en een nieuw contract zou nemen op haar naam (ipv van man).
Ze kon de tablet in de buurt ophalen.. Goh wat een hoop parkeerplek dacht ze, lekker makkelijk voor de deur parkeren. Ze kreeg de tablet en toen ze buiten kwam had ze een prent voor verkeerd parkeren. Al dat gedoe voor niks uiteindelijk 😆