dinsdag 20 oktober 2020

oh oh..

Heb ernstig verlies van smaakzin want zit met genoegen naar een hele foute serie op Netflix te kijken (Jane, the Virgin).

Dus.... Zou ik Corona hebben?

Jane the Virgin gaat maar door en door en door en door en iedere 10 minuten is er een waanzinnige plottwist. Zo bizar dat het komisch is. Wat ook de bedoeling is. Alles is zwaar heel zwaar aangezet. Zo kanniewaarzijn dat ook dat weer komisch is. Nou ja..voor mij dan. Dus verlies van smaak waarschijnlijk.



Iemand bekend met deze Netflixserie. 



8 opmerkingen:

Anoniem zei

Haha als t niet erger is...

izerina zei

Heerlijk toch,geen verlies maar verandering

ella zei

Heb al jaren last van smaakzin. 🙈🤣 Heb geen Netflix dus ken de serie niet. Nog veel plezier er mee.

Bertiebo zei

Nee, maar met jouw verlies is te leven

klaproos zei

oei, nee ik ken deze niet ben gisteren een andere beginnen te kijken, bloedstollend spannend,
Alguien tiene que morir

Anoniem zei

Bedankt voor de tip! Ik heb al een aantal keren de trailer bekeken maar ben er nog niet aan begonnen. Ik heb wel de eerste seizoenen van The good place gezien, die vond ik ook leuk. Ben gisteren gestart met Das letzte Wort, was een goede tip van jou!
Met vriendelijke groet, Alice

nicole orriens zei

Ik ben ooit begonnen aan het eerste seizoen en vond dat ook wel leuk, maar ben toch afgehaakt uiteindelijk.

Iris Papilio zei

Nee, nog niet gezien!