woensdag 16 juni 2021

Hie ha hietertje, ik heb een nieuw gietertje

Wederom besprekingen tijdens de werkdag, zoals altijd in Zoom. Dan moet ik eraan denken wat ik aan heb, make-up op mijn ogen aanbrengen en lippenstift. Want niets zo stom als er slonzig uitzien als thuiswerker.  Dan voel ik me ook niet prettig en een beetje mascara doet al wonderen.

Moest een afspraak maken voor een client en die dame zei me dat ik zo'n jonge stem had. Prettig om nog zo jong te zijn leek het haar. Zag haar geboortedatum en ik ben toch echt ouder dan de client.

Spannende dagen op mijn werk. Nieuw Informatiesysteem. Nieuwe software, nieuwe methodes en hoppa...in een weekend wordt alles omgezet. Even een paar uurtjes een training online. Lekker zelf oefenen jongens (wanneer?) en dan is het God zegene de greep!

Lijkt mij een beetje het weekend waarin we besluiten in plaats van rechts allemaal links te gaan rijden. Maar we gaan het wel zien. Gelukkig zit ik niet in de feestcommissie.



Even gekeken tot hoe laat het tuincentrum van de lekke gieter open is en zag tot best wel lang nog in de avond. Na het eten (doe nou verstandig, maak iets in de wok, laag in koolhydraten en veel groentes) en daarna lekker, zonder jas, op de fiets erheen gegaan. 

Iedereen zat verder voetbal te kijken, dus er was alleen een rare vrouw met een lekke gieter. Even omruilen en toch ook nog maar een traytje lobelia's gekocht. Diepte investering van € 3,00. 

Heerlijk te weten dat ik dan morgen niet in de hitte daarheen hoef. Tenzij deze ook lek is, dus zo even uittesten. 

Uitslag test: hij mag blijven.




3 opmerkingen:

Marlou zei

Hi ha Cellie...
lekker een nieuw gietertje...

Dat voetballen... ik moet er nog helemaal inkomen.
Heb nog niets gezien...

En ja: opmaken... ik vergeet het ook altijd (en m'n haren kammen... )

Groetjes!

Iris Papilio zei

Lekker zeg, meteen geregeld met die gieter. Goed dan dat je van tevoren weet wanneer je in beeld komt. Ik maak me altijd op, ook al zie ik geen mensen-, maar soms is het alweer eind van de ochtend als ik weer naar boven ga. Dus halve dag niet en halve dag wel hahaha

Bertiebo zei

win win!