donderdag 25 april 2019

Post van de gemeente!

Kwam vandaag een beetje nattig terug van een half dagje bij mijn dochter in huis. Er zou een monteur komen en tussen de tijden dat hij/zij zou komen, moesten ze allebei werken.

Of ik de honneurs kon waarnemen?

Graag. Als ik ze daarmee uit de brand kan helpen. En zo heb ik nog een 'uitje'. De OV-kosten kreeg ik weer terug van mijn dochter, dus dat is lief. En na haar werk vroeg ze of ik mee ging mijn kleindochter op de opvang ophalen. Kon ik ook even een kijkje nemen waar ze speelt en de leidsters.

Wat een lieve mensen daar en leuk al die kinderen. En grappig te zien hoe mijn kleindochter al een eigen foto had bij haar plekje om haar jas op te hangen. En morgen vieren ze Koningsdag dus mag ze in het Oranje. Leuk toch. Ik zag het T-shirtje thuis al liggen.

Ontmoette mijn dochter op haar werkplek en had nog wat tijd te doden en een boodschapje voor haar te doen (had haar pinpas). Dus bij de Hema zo'n kittige tiara met een kroontje erop gekocht voor mijn schatteke. Dat kon wel leien qua budget.

Na het bezoek aan het KDV bracht ze me helemaal naar huis en daarna reed ze door om haar man op te halen van zijn werk, dus alleen maar nat geworden toen ik de auto uitliep naar de voordeur hahah!!

En daar lag bij thuiskomst een enveloppe met het gemeentewapen erop. Zouden ze dan eindelijk me iets laten weten?? Een besluit hebben genomen?

tada


taaadaaaa



TADAAAA






Het was een stempas voor de verkiezing van de Nederlandse leden van het Europees Parlement op donderdag 23 mei.

Dus zet Andre van Duin en zijn ParticiPizzalied maar weer aan! Effe wachten inderdaad. Nog maar weer een keer.


6 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Toen ik even doorlas, dacht ik van "hee, wij kregen vandaag ook post van de gemeente!" En ja hoor, ook hier de stempas.

Leuk dat je verder een fijne dag gehad hebt.

Anoniem zei

Gelukkig kon je dag al niet meer stuk.

Sylvia zei

Bummer!

pourquoi pas ??? zei

Wat heerlijk om je dochter en kl3eindochter te zien.

nicole orriens zei

Oh jammer! Je had de spanning aardig opgevoerd ; )

Iris Papilio zei

Leuk zo onverwacht even je hulp kunnen bieden!
Stempas.. nog niks ontvangen. Zit er ook niet op te wachten want ik heb geen verstand van politiek. En echt.. het interesseert me ook niet. Erg? Nou jammer dan... ;-)