vrijdag 4 april 2014

Lente?

Van de week met zoonlief op controle bij de arts in het ziekenhuis geweest. Vond het al heel bijzonder dat hij mij meevroeg. Een volwassen vent en dan met zijn moeder?? Moest direct denken aan Van Kooten en De Bie...


Maar hij zei me dat twee meer horen dan één en hij me er graag bij had. Natuurlijk snapte hij ook hoe blij ik met zijn uitnodiging ben. 
 
Daarna nog even gezellig kop thee gedronken en toen ging hij weer richting huis van zijn vriendin. Het gaat goed met hem. En zijn verhaal is gewoon pech hebben gaf de arts aan. Zo gaat dat soms in het leven. En weer het geluk hebben, denk ik dan,  dat je die pech hebt in een werelddeel waar je snel en effiënt behandeld kan worden en er waarschijnlijk later verder weinig last van hebt.  

Ook van de week met een vriend naar het theater geweest. En daarvoor nam hij me mee uit eten. Nou ja zeg...wat een verwennerij allemaal. En wat doet me dit weer beseffen dat er echt mensen zijn die er ook voor mij zijn. Die me graag mogen. Dat ik er kennelijk toe doe. 

Zoals mijn vriendin die me vanochtend belde. 

Of zoals Karin Bloemen deze week zei; dat ze misbaar is, dat haar roem en faam over een tijd over zijn. En dat dit helemaal niet erg is. Als ze maar niet misbaar is voor haar geliefden, haar familie. Vond ik een waardevolle opmerking. Vooral als de grauwsluier toeneemt en ik me onzichtbaar voel. En kennelijk bevestiging nodig hebben dat ook ik er mag zijn. Ondanks elke week die afwijzingen van werkgevers. Niet goed genoeg. Of juist te goed. 

Probeer deze week alles op tempo elfendertig te doen. Wat onwennig is voor iemand die zo vasthoudt aan een vast dagritme. Discipline. Nuttig bezig zijn. Keihard zoeken naar een baan. Zingeving. Of denken dat wat je geeft je ook terugkrijgt. Realiseren dat er soms teveel nemers in je leven zijn. En alleen jij dit kan stoppen. Moet leren hoe ik beter omga met herkennen van dit gedrag en mijn reactie hierop. 

Dus genieten van de zonnige dagen. Gewoon slapen overdag als je lichaam zegt dat dit even nodig is. Je niet schuldig voelen dan. Niemand heeft er last van toch? Geniet van het jonge groen aan de bomen. Struiken die uitbotten. Die na een kale tijd toch weer groeien. Net als ik ga doen. Zal doen. Doe.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik neem ook mijn moeder mee naar het ziekenhuis. 2 horen meer dan 1, en mijn moeder stelt ook gewoon vragen als haar iets niet duidelijk is. Op deze manier kan ik datgene wat er gezegd is nog even herhalen als ik er even over heb nagedacht.

Unknown zei

MIJN GETUIGENIS

Hallo lieve vrienden

Mijn naam is Cynthia Vilva. Ik wil dit bericht gebruiken om mijn dankbaarheid te uiten aan een vrouw heb ik nog nooit gezien, maar ze heeft mijn leven een paradijs gemaakt.

Zeker, er op het internet kwaadaardige mensen die nederig zijn mensen op zoek om vals te spelen, maar de grote Koningin Madu liet me zien dat er nog een aantal mensen die te vertrouwen zijn kunnen.

In feite heb ik woonde 21 jaar huwelijk nooit de vreugde van het moederschap ervaren, ik had problemen van mijn schoonfamilie, maar mijn man was erg begripvol. Op een dag als ik was van plan via het internet zag ik een aantal nummers van mensen gegeven getuigenis over een bepaalde vrouw over hoe ze hen geholpen heeft gered hun huwelijk, kregen hun ex terug, genezen ziektes, ik belde mijn man zo liet hem zien wat ik zag, maar hij ontmoedigd me door me te vertellen dat deze mensen zijn allemaal nep en ik moet de getuigenissen negeren. Maar heb ik besloten om contact met deze Grote vrouw door haar brievenbus: queenmadu211@gmail.com
Tot mijn grootste verbazing deze vrouw kon mij helpen en nu ben ik een trotse moeder van twee grote jongens en een meisje die in grote vorm. mijn man is erg trots op mij en we zijn meer gelukkig samen verlaten.

Dankzij Koningin Madu de Grote Helper, zal ik blijven spreken van uw goede werk in mijn leven. Mijn man kreeg ook gepromoot in zijn kantoor en hij werd meer trots op me. Ik moet bekennen dat ik heb een geweldige familie en Om haar dat ik eeuwig dankbaar zal zijn.

Beste ouders, vrienden, broers en zussen schrijf de grote QUEEN MADU op haar brievenbus, want ze heeft waarschijnlijk de oplossing voor al uw problemen. Ze vertelde me dat ik kon ook bij hem terecht voor oplossingen op andere problemen, zoals

1. Om HIV / AID of verwante ziekte
2. Herstel verloren minnaar, ook al verloren voor een lange tijd
3. Verwijder slechte spreuken uit woningen, bedrijven en aantrekkelijkheid klant etc.
4. Get promotie die u hebt gewenst voor een lange tijd op het werk of in je carrière.
5. Lees al uw problemen voordat u ze zelfs noemen hem
6. Verwijder de zwarte vlek die blijft het nemen van uw geld weg
7. Ontdek waarom ga je niet in het leven en de oplossing doorsturen
8. Elimineer in familie gevechten
9. Zorg voor een uitstekende schoolcijfers zelfs voor kinderen met een verstandelijke handicap
10. Stop uiteenvallen in uw huwelijk of relatie
11. Ik vernietigen en stuur Nikolos (watergeest, slapeloze nite, persen door boze machten) indien gewenst rendement
12. Het genezen van onvruchtbaarheid bij vrouwen en verontrustend menstruatie
13. Haal de stekker van uw huwelijk met de geliefde van uw keuze
14. Recover gestolen goederen en de verblijfplaats van de mensen die je pijn doen.
15. Breng bovennatuurlijk geluk
16. Zwangerschap spell om baby te verwekken
17.Get scam uw geld terug
18. Mogelijk wil Geïnteresseerd in de populaire muziek
19. Mogelijk naar populaire Geïnteresseerd in het voetbal

Neem contact op met QUEEN CHANTI vandaag en ik weet dat je zal e blij voor de rest van je leven. E-mail: queenmadu211@gmail.com