maandag 2 juli 2018

Mr. Rat, Herr Rat, Monsieur le Rat; allemaal een pot nat.

Was het weekend bij een lieve vriendin en haar even lieve echtgenoot en ook daar maakte ik kennis met het verschijnsel dat als je kippen houdt, de familie Rat daar al snel ook een graantje van mee wil pikken. Dus maakte ik kennis met Herr Rat.

Nu is het extra feest voor Herr Rat, want hij kan ook nog mee eten uit de ruif van de allerliefste eendjes. Die lopen net als de zus van Maarten van Rossem loopt. Of is het andersom?



Alleen kijken de eendjes heel vrolijk erbij. En roken niet.

Wat een heerlijk weekend was het. En zo fijn dat juist vandaag de OV-staking (even) over is. Kon ik nog thuiskomen ook!

Ik ben nu wel, wat wij vroeger thuis zeiden: Pisbruin! Dat heb je van die heerlijke zon, stralend blauwe lucht en een nog stralender gezelschap.


Piz Buin In Sun Ultra lichte Sun spray SPF 30 (200 ml)








3 opmerkingen:

pourquoi pas ??? zei

oh dan weet ik bij wie je geweest bent. Gaat het goed met hen? Wat heerlijk voor je. Ik was al een beetje ongerust, erg he, die controle.

Mevrouw W. zei

Wat fijn dat je zo genoten hebt! Heerlijk hè om even de batterij te kunnen opladen?

klaproos zei

lekker.... zo een bruin velleke, dat doet goed,
mr Rat... een gezien dan heb je er tien...
dat wil je niet hé:-)