vrijdag 20 september 2019

Een kadootje

Onderstaande uitspraak had ik net nodig, want helaas was ik na een eerste sollicitatieronde en fijn gesprek, niet door voor ronde twee.

En moest ik mijzelf voorhouden dat er nieuwe kansen komen, ook al leek deze zo voor de hand liggend, zo dichtbij en zo voor mij gemaakt. Maar dus niet.

Weer opnieuw mijzelf oppeppen en maar gewoon doorgaan. De andere keus is de deur open doen voor de Zwarte Hond en die is niet welkom meer. Een aaitje, maar dan wegwezen.


For every setback, disappointment and heartbreak, Cellie, ask yourself, "What does this create the opportunity for?" 

And therein you will find its gift. 

Everything has a reason,
   
The Universe



Afbeelding van Pexels via Pixabay 

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zag deze week het tv-programma De schuldenmachine. Een baan in die richting (als coach oid) zou bij jou kunnen passen, denk ik. Wat een ellende maken sommige jongere mensen mee.

Anoniem zei

Anoniem neemt me de woorden uit de mond en .Blackie vort!

nicole orriens zei

Wat een prachtige uitspraak zeg! Die ga ik ook onthouden!

izerina zei

Toevallig had ik het deze week over met iemand,die net ontslagen is.

Bertiebo zei

Zal best
Maar nu is het toch (even) balen

klaproos zei

echt wel balen, maar waar de ene deur dicht gaat, gaat de andere open toch :-) ik wens je toch een heel fijn weekend