donderdag 12 september 2019

Hoedje van Vera

Kijk graag naar de Engelse detective-serie Vera.

Zij is lekker eigenzinnig, geeft niets om wufte zaken, heeft een heerlijke stoere Landrover en je kan haar uittekenen met haar jas en hoedje.

Vera series 9: When is Brenda Blethyn detective drama on ...


Een tijdje terug kocht ik bij de ANWB een zelfde soort regenhoedje, althans, ik voelde me net Vera met dat hoedje op. Maar in ieder geval droge haren als ik fiets en het regent, want iedere keer een verregend hoofd daar hou ik niet van. En wel van goede hoedjes. Met een koord onder de kin, zodat hij niet wegwaait. Beter dan een capuchon op een regenjas, want geen dode hoek meer.

Officieel een oude muts geworden dus.

10 opmerkingen:

klaproos zei

whahahahaha, het is dat je het zelf zegt... ik zou niet durven, maar "alles" voor het gemak en veiligheid, daar ben ik voor :-)

Anoniem zei

Ik vind Vera zo leuk. De actrice zelf is ook een pittige tante heb ik wel eens gezien in een tv-interview En moet bekennen dat ik me jou bij het lezen van je blogs ook een beetje zo voorstel; slim en eigenzinnig :-)

Adriaantje zei

Ga ik ook eens kijken, ik houd wel van de Engelse detective series.

Bertiebo zei

Volgens mij houdt iedereen wel een beetje van Vera. En een capuchon is inderdaad best lastig

Janne zei

Het zijn inderdaad handige hoedjes enne......zelfkennis is een goed ding!

Happy Earl Grey zei

Ik zie het voor me, fietsend met het hoedje van Vera. Ik ben ook gek op hoedjes ;)

Petr@ zei

Leuk hoedje hoor! Ik ben ook gek op de serie Vera! Kijk het graag.
En lijk je nu op Vera als je het hoedje op hebt?

izerina zei

Misschien ook eens zo'n regenhoedje kopen. Die dode hoek met capuchon is eng.

nicole orriens zei

Ik vind het een leuk hoedje! en ideaal dat het je haar droog houdt!

mrs H. te B. zei

JAAA, Brenda Blethyn (Of zoiets..): Heerlijk mens! Welkom bij de club van middelbare mutsen - het is hier goed toeven...!!!