zaterdag 28 september 2019

Gracias a la Vida

Via doorklikken kwam ik bij een blogger (Ik kan vliegen!) terecht, die een heel mooi gezongen liedje door deze kinderen op haar site plaatste alweer een tijdje terug. Zo fijn dat je via via via mooie dingen leest en hoort. Dat doet me altijd goed.

En ik vond ze zo ontroerend mooi spelen en zingen samen.

Dus kijk regelmatig of er wat nieuw te horen en te zien is. Zoals deze. En in deze tijden van verdriet voor sommigen van ons, hoop ik een hartverwarmer in een herfstachtig bos. Haar broertje zat denk ik thuis aan de warme chocolademelk.


4 opmerkingen:

pourquoi pas ??? zei

Wat is spaans toch een mooie taal. En ja is wel wat anders dit meisje dat dat gelikte overdreven op TV. Prachtig.

Anoniem zei

Aha!

klaproos zei

:-) dat vriendinneke heeft een erg goeie smaak van muziek :-) die ezel doet mooi mee in dat liedje hé :-)
xxx

Anoniem zei

Een andere variant van dit lied is gemaakt door Mercedes Sosa... Fantastische vrouw met fantastische stem.. Helaas te vroeg gegaan....