donderdag 5 september 2019

Recyclen

Ben een woondeken die ik een tijdje terug breide in 50 shades of grey, aan het uithalen. Want diegene waarvoor ik het in gedachten had, tsja..ik denk niet dat het past of de smaak is. Maar het leuke aan iets zelf maken, is dat je het ook weer kan 'ontmaken'.

En wilde eigenlijk nog wel een vest, maar in het kader van weinig budget, maar wel creatief, bedacht ik "Hoe kan ik dat dan toch voor elkaar krijgen".

Dus nu al een aantal bollen grijze wol (ok...namaakwol). En dan nu al voorpret aan te bedenken hoe en welke steek ik ga gebruiken en of ik op tijd klaar ben voor het koude seizoen. En rustgevend om dingen uit te halen en op een bol te winden. Wind ik op, maar word er niet druk van!

Gisteren lekker nat geregend op de heen- en terugweg. Was zo blij dat ik in de ochtend al een lekker soepje had gemaakt. Hoefde ik niets te doen, alleen nog maar op te warmen.

Werd verder ook enorm opgewarmd door een leuke actie van de werkgever van mijn zoon. Wat zo aansluit bij zijn jongensdromen.

Droomde trouwens vannacht nogal grappig; ik moest me bevrijden van een aantal criminele collega's en rende door een drukke straat (denk aan de Ramblas Barcelona rond lunchtijd) op torenhoge stilleto's en met zware tassen met bewijsmiddelen, maar dat rennen ging me prima af. Ik schudde de collega's af en was daar heel tevreden over.



Wel moe vanochtend. Komt door al dat rennen op palen natuurlijk!



4 opmerkingen:

izerina zei

Dat is zeker hergebruik.Doe ik wel met stoffen.

Lot zei

Haak je ook? Ik ben bezig aan een trui met het patroon "My precious Sweater" By Katharine, zo'n leuk patroon en je haakt het van boven naar beneden.

PetraH zei

Je maakt me wel nieuwsgierig naar die actie van de werkgever van je zoon.

Maar goed, in ieder geval alvast fijn om te weten dat jij er blij en dankbaar van werd :-)

nicole orriens zei

Ik hoor vaak dat breien rustgevend werkt. En wat heerlijk dat je er zo van kunt genieten en zelfs voorpret hebt!