maandag 24 juli 2023

Verkeerd adres

Heb een sappige gele courgette in mijn koelkast. Gekregen van een dame die, toen ik de voordeur opentrok, zei dat ze voor de stoel kwam. 

Aha...moet u op JantjeenPietjestraat no. 3273 zijn?

Ja, dat moest ze. 

Want dit is KlaasjeenMarietjestraat 3273!

Oeps. Kreeg ik als excuus (niet nodig, het is hier zo'n jaren 80 bloemkoolwijk, waarin de straten heel onduidelijk om elkaar heen kronkelen) een gele courgette van haar. Mocht ook best een bloemkool zijn wat mij betreft. 

Heel Aardig. Niet nodig hoor. 


Image by Krzysztof Jaracz from Pixabay



Als ik voor alle keren dat mensen hier wat kwamen ophalen voor Marktplaats of een pakketbezorger iets wilde afleveren een stuk groente kreeg, kon ik levenslang groentesoep eten.

4 opmerkingen:

Bertiebo zei

Dát hadden ze moeten doen, een JantjeenPietjestraat.

Mevrouw W. zei

Wel lief van haar!

izerina zei

Aardig gebaar

Sylvia zei

Nou, da's lief :)