vrijdag 10 november 2017

Fun

Op vrijdagavond op de BBC is er een heerlijke Engelse dame die al jarenlang meedraait in de comedywereld en nu, voor het tweede seizoen alweer, een geweldig programma heeft.

Ik word er in ieder geval vrolijk van en dat is altijd een plus. Meestal neem ik het op, want zo heel laat opblijven dat trek ik niet (meer).



Ze kan zelfs in de huid van mannen kruipen.

Vandaag de Flyladytaak maar direct in de ochtend afgewerkt. Kon ik daarna heerlijk koffiedrinken en de was ophangen, want die had ik al direct aangezet toen ik wakker werd.

Zo fijn gevoel; alles weer schoon aan de lijn hangen. Was het leven maar zo simpel. Kleine zorgjes, grote zorgjes, gooi ze in de wasmachien...Laat maar lekker draaien...

Het blijft een kunst om vooral de goede dingen te blijven zien en te blijven waarderen. Wat ik gisteren schreef, dat ik me weleens afgunstig voel. Niets menselijks is mij vreemd en uiteraard snap ik heel goed dat ieder huisje zijn kruisje heeft. Of kruis bij sommigen. Laaghangend kruis.

Dat er misschien wel mensen jaloers op mij zijn (oh nu moet ik toch echt even heel diep nadenken...op WAT dan?)? Dat is net zoiets onvoorstelbaars dat Gordon een echtgenoot zou vinden en nog lang en gelukkig samen met hem bleef.








3 opmerkingen:

Anoniem zei

Je hebt geweldige kinderen en een prachtig kleinkind, een redelijke gezondheid, je hebt liefde gekend, je kunt rondkomen en wat echt nodig is, kopen etc.

Mirjam Kakelbont zei

Ik heb verrukkelijk blauw gelegen om het filmpje. Hilarisch. Logisch dat Merkel te pletter valt bij de Trump-imitatie (-:
Als je je niets verbeeldt, ben je ook niets. Gewoon die verbeelding vasthouden!
Fijn weekend.

Anoniem zei

Oh ik kan zo heerlijk genieten van Tracy U. Ik zou haar bijna nomineren voor president :) zoals zij zowel mevrouw Merkel, mevrouw May en mevrouw Sturgeon kan neerzetten... En nu zelfs de leading lady van de DUP. janny