dinsdag 27 november 2018

Mannetjes op Mars

Binnen afzienbare tijd kan het dus echt. Naar Mars gaan.

Ik ging al heel vaak op zoek naar Mars. Die repen per 3 verpakt, in de supermarkt of vroeger bij het tankstation toen ik nog 40.000 km per jaar in een auto reed.





Laat ik voorlopig maar er alles aan doen om hier op Aarde een zo goed mogelijk mens te zijn. En Mars links laten liggen voorlopig. De reep en de planeet. 

Waar ik graag aandacht voor wil vragen is de Kerstactie van Annemiek. Geen Cybermonday of Black Friday, maar gewoon voor mensen in de knel die een lichtpuntje nodig hebben om zelf weer verder te kunnen en durven.

Hier is de link: Annemiek's Kerstactie 2018





6 opmerkingen:

Happy Earl Grey zei

Mooi verhaal en goed dat je mars links laat liggen. Die actie is mooi ik had hem ook al gespot.
Groetjes

Anoniem zei

Elk jaar doe ik mee aan Annemieks actie!

pourquoi pas ??? zei

Jaaaaa laten we met zijn allen Mars gaan vernietigen.
Ga ook naar Anemieks actie nog even snel voordat we naar Mars gaan

Lot zei

Zo jammer dat ik niet dichter bij Annemiek woon, dat vrijwilligerswerk had ik ook graag gedaan. Ik deed het in de buurt maar dat is opgeheven.

Petra1945 zei

Grappig, veel van de lezers hier volgen Annemiek kennelijk ook... net als ik, hoor. En ik doe de laatste jaren ook al mee met die actie. Ze brengt het zo intens dat je niet NIET kunt meedoen.

Nicole Orriëns zei

LOL. Ik moet glimlachen om jouw zoektocht naar Mars(repen) : )