dinsdag 19 december 2023

De duffe en de slome

Razend druk weer op mijn werk en helemaal nu ik de stagiaire alles moet uitleggen. Laat haar vooral veel zelf doen, maar ze blijft nogal onzeker en niet onthouden wat ik heb uitgelegd en ook nog eens in een handboek soldaat MET plaatjes heb toegelicht. 

Als ik haar vraag één taak de hele dag uit te voeren, blijft het toch liggen. Geen tijd, geen aandacht, terwijl ik dat bordje gewoon erbij draaiende houd.

Volgende taak gaat ook moeizaam. Vooral omdat ik moet controleren of het correct is gedaan. 

Telefoon idem; geen headset nog. 

Kan af en toe wel even gillen: NU EVEN NIET. Maar ja, dat geeft ook weer zo'n gedoe. En is niet fair of aardig naar de stagiaire toe (die kan er ook niets aan doen). Dus werk ik nijver door. Weet goed wat prioriteit heeft, maar jemig....werk je iemand in en dan weet je al dat ze straks toch weer weg is. 

En mijn kop is ook nogal duf momenteel, dus ik duik maar vroeg ins bed. Alleen.

Morgen Nu nog maar 3 dagen werken en dan is het klaar voor dit jaar. 





5 opmerkingen:

Bertiebo zei

Je bent er aan toe, dus heel goed. Maar toch snap ik niet dat je niet eens watje werk betreft een keer of flink stampij maakt of gewoon werk laat liggen. Ik begrijp dat anderen dan de dupe zijn, maar dast moet dan misschien maar een keer

Anoniem zei

Inderdaad, sla maar eens wel(netjes) met je vuist op tafel bij de bazen...plus, je hoort meer loon te ontvangen omdat je stagiaire begeleidt en dubbel werk doet...

izerina zei

Heerlijk,straks rust en bijkomen

Anoniem zei

Wat gun ik jou een paar heerlijke ontspannen dagen. gr. Marle

Mirjam Kakelbont zei

Drukte. Stress. Je handen vol aan een stagiaire. Je bent gewoon héél hard toe aan niets. Helemaal niets. Of in elk geval heel weinig...