vrijdag 1 december 2023

Investering

Las online dat het nieuwste Sinterklaasboek van Charlotte Dematons veel geld opbrengt op o.a Marktplaats. Bedragen van € 185,-- worden er geboden. 


Interessant. Heb ik een investering gedaan voor de toekomst (voor mijn kleindochters). Hoop ik. Nou ja, vooral investeren in boekenliefde. En tekenen.

Deze leuke etalage zag ik in de stad waar mijn zoon woont. Zou dat hele huis wel willen hebben, zo enig. Plus het briefje over het boek ernaast:




Iemand het oude boek nog?


4 opmerkingen:

izerina zei

Als kind was ik gek op poppenhuizen. Er was geld voor een door mijn vader gemaakte poppenkamer

Anoniem zei

Is dat het Muizenhuis van Karina Schaapman?

nicole orriens zei

Ik wist dat het oude boek geliefd was, maar dat er voor het nieuwe ook al zulke hoge prijzen waren wist ik niet. Wat wonderlijk!

Mevrouw Niekje zei

Ken het boek niet, maar kennelijk is het erg populair? Ik had vroeger een poppenhuis dat mijn vader voor mij maakte. Geen idee wat ermee gebeurd is, denk weggegeven aan een ander meisje toen ik er te groot voor werd.