maandag 25 december 2023

Fijne dagen

Eerste Kerstdag ben ik alleen en ben van plan daar uitermate lui van te gaan genieten. Want zo fijn dat er geen verplichte nummertjes zijn. Van de week pas ik op mijn kleindochters, want de opvang heeft ook vakantie. Komen ze lekker een nachtje logeren. Kijk er nu al naar uit.

Wens jullie allemaal het soort Kerstdagen die bij jullie passen met de mensen die je lief zijn. Of alleen, maar hou dan in ieder geval voldoende van jezelf. 

Heel erg bedankt voor het trouwe lezen van dit blog. Stel ik heel erg op prijs. En vooral jullie wijze commentaar. 


Image by Monika from Pixabay









14 opmerkingen:

Petra zei

Hele fijne kerstdagen gewenst!

Janny zei

Dankjewel voor je goede wensen. Ik wens jou dat je zeker geniet van je luie dag vandaag en van de komende dagen. Veel plezier met je kleinkinderen.

En ik hoop dat ik nog nog lang mag mee genieten van dat wat goed gaat voor jou en in gedachten leef ik zeker mee met jouw werk/OV/moeilijke familie dingen. De veerkracht moet soms echt uit de puntjes van je tenen komen, maar elke keer denk ik weer: 'wat een sterk en veerkrachtig mens!'.

Een warme groet!

Bertiebo zei


Wens jullie allemaal het soort Kerstdagen die bij jullie passen met de mensen die je lief zijn....

Dat vind ik nou een prachtige wens. Dankjewel. Geniet van deze dag, Cellie

izerina zei

Fijne dag gewenst. Rust lekker uit na al die hectiek

Mevrouw Niekje zei

Heerlijk, een dag helemaal voor jezelf en het leuke vooruitzicht dat je kleinkinderen komen logeren. Fijne dagen! Leuk om je te volgen en ook jouw opmerkingen hier en daar worden gewaardeerd. xx

Mevrouw W. zei

Hele fijne kerstdagen gewenst en zo zonder verplichtingen is ook wel even fijn. En jij bedankt voor je inspirerende blogs.

Lot zei

In een drukke periode is het ook heel fijn een dag helemaal voor jezelf te hebben.
Prettige week gewenst

Anoniem zei

💖 wens je alle goeds

Anoniem zei

Dankjewel voor je blogs, ik lees ze graag !
Voor jou ook fijne dagen gewenst.
Betty MP

Roelie zei

Fijne dagen gewenst en blijf vooral doorschrijven. Ik bewonder je doorzettingsvermogen en geniet van je humor en de knusse verhalen over de kleinkinderen

Sylvia zei

We hebben het weer overleefd ;)
Wat ontzettend fijn te lezen dat je kleindochter niets mankeert.
Dat is belangrijk.

liesjedeventer zei

Warme en feestelijke dagen gewenst, Cellie!

Anoniem zei

Fijne dagen gewenst 💝

nicole orriens zei

Dat klinkt heerlijk rustig! En wat fijn dat je de kleinkinderen kunt opvangen later in de week.