zondag 17 december 2023

Nog Beter Horen Habibi

 Wat een ontdekking! Dat ik via die app van de hoorboer zelf kan regelen hoe hard geluid binnenkomt, maar ook achtergrond geluiden kan dempen. Maar ook rechtstreeks mijn telefoontjes op mijn gehoorapparaten binnen kan krijgen (Geen sandwich methode meer en dan op de speaker) en ook Podcasts kan streamen op mijn ''oortjes" en nu de genoegens ontdekt van via mijn oortjes ook Spotify beluisteren. 

Allemaal via Bluetooth. Zo heerlijk in de trein luisteren naar Kerstmuziek, of lopend naar de bus (maar ik ben nog steeds een knieperd, dus alleen als ik op de wifi van de bus of trein kan of hier thuis op mijn eigen wifi). 
Of als ik in de tuin bezig ben een podcast beluisteren. Heel helder, zuiver en ik hoor ieder hijgje. 

Zo zag ik op instagram een filmpje over de basisstappen van buikdansen. Zo fijn om dat dan even te gaan doen (nadat ik ook al in de tuin lekker aan het werk was geweest). En dan verder op Spotify zoeken naar dat Habibi liedje en dan in het (algoritme aan) Arabische muziekparadijs terecht komen.




Heerlijk. Even het hoofd leeg en de ziel vol. 


7 opmerkingen:

izerina zei

Wat fijn voor je

Petra zei

Leuk hoor!

En superfijn dat jij dit kunt - dat jij die app kunt begrijpen en met je telefoon kunt werken enzovoort.

Ik ken iemand die ook een nieuw gehoortoestel heeft, maar die er niet alles uit kan halen, omdat ze niet begrijpt hoe een moderne telefoon of een app werkt. Dus haar "ferrari" van een gehoortoestel wordt als boodschappenautootje gebruikt. Tja.

Anoniem zei

Heerlijk liedje.

Anoniem zei

Bij welke 'hoorboer' heb jij jouw hoortoestel gekocht?
Heb zelf een hoortoestel nodig, maar vind het moeilijk een keuze te maken.
Marja

Roelie zei

Wat fijn dat er zoveel mogelijkheden zijn voor een hooraparaat. Ik luister ook graag podcasts en luisterboeken en ben erg blij met gewone oortjes en Bluetooth

Nietzomaarzooo zei

@Marja: bij Beter Horen

Mirjam Kakelbont zei

Je moet het ook maar net weten te vinden!
Heb je misschien iets aan onderstaande link? Ik moest er ineens aan denken. Het is niet mijn bedoeling je blij te maken met een dode mus...
https://djaktief.wordpress.com/2023/09/24/sokken-voor-je-gehoorapparaat/