maandag 6 januari 2014

Heet

Gisteren had ik Pittige wortelsoep gemaakt naar een recept bij Zuinigaan. Of eigenlijk eergisteren. Madame Jeanette erin. Even vergeten hoe onzettend heet die kunnen zijn, vooral formaatje nogal groot. En kapotgekookt. Ai.


Vandaag is de soep zo mogelijk nog heter dan gisteren...Lekkerrrrrrr!

Voor de rest mijn maandagroutines gedaan, veel administratieklussen voor mijn stichting, voor mijzelf mijn to-do lijstje afgewerkt, wassen, de ramen lappen en echt..die Flylady Paarse doeken zijn echt wonderdoeken en me verder verbazen over hoe zacht het buiten is. Wel fijn voor de gasrekening.

En ja hoor...de eerste oefeningen voor de slanke lijn zijn alweer voorbij gekomen...zo grappig. Hoe alles hetzelfde blijft. En dan straks waarschijnlijk weer bikinistress bij half Nederland, waarna we ons daarna op de Kerststress kunnen storten.

Ik neem nog een kopje hete soep.










Geen opmerkingen: