vrijdag 18 januari 2019

Afrader: Slecht geschreven boek

Omdat ik het boek van zijn broertje had gelezen en sommige delen wel te pruimen vond, was ik toch wel benieuwd naar wat hij kon. En hoe hij tegen zaken aankijkt.

En omdat een oud-collega helemaal lyrisch was van de man (maar van heel veel mannen, vooral als ze stukken jonger zijn dan hij) waagde ik me er toch maar aan toen het op de leestafel lag bij onze bibliotheek.



Wat een uitermate slecht geschreven boek. Jatwerk her en der van bekende schrijver (een scene uit Turks Fruit), gelardeerd met zogenaamde heftige sex, onrealistische familiedingen. Maar gewoon puberstijl en heel erg meeliftend op het succes van zijn broertje. 

Wat zonde van mijn tijd. En het papier waarop het gedrukt is. Gelukkig geen geld in geinvesteerd. 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Bedankt. Ik zal het laten liggen.

klaproos zei

:-) zó, en de rijdende rechter zou zeggen, dit is mijn uitspraak daar moet u het mee doen -)