zondag 27 januari 2019

Fijne werkdag!

Dat verstond ik althans. En ik moest toch wel echt even mijn wenkbrauwen fronsen, want ik was net klaar met mijn training om weer werk te kunnen vinden bij de fanclub.

Dus toch even checken bij de man die dat zei. Dat ik het nogal ironisch vond om iemand die hier uit een trainingslocatie komt zoiets toe te wensen.



Hij gaf aan dat hij fijne dag zei. Aha....dan is het goed, want uiteraard heb ik, als fanclub-lid, geen werk (nog), dus ook geen werkdag. En maakte mijn excuses voor de pinnige reactie. Hij vroeg even door hoe of wat en dat was het begin van een aangenaam gesprekje. Zomaar...

Kwam erachter dat hij een hond heeft, een nogal grote (hond he...over de rest heb ik het niet!).

Alweer even een 'quality-moment' waar je dat niet verwacht. En dat zijn de leukste. Dan sta ik helemaal 'aan'.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

:-)

Sylvia zei

Heb je je nummer gegeven?

pourquoi pas ??? zei

Even een verlate reactie. Wat heerlijk die dagen naar je broer. Ik weet weet of ik me in had kunnen houden in dat vliegtuig hoor, ik had vast tegen iedereen gezegd ; kijk dit is mijn zoon.
Het is ook zo een knappe en charismatische jonge man.
Ik hoop dat je nog lekker aan het nagenieten bent.
En zijn die mensen daar echt zo "koud"? Ik zou daar niet tegen kunnen hoor ik wil mensen altijd aanraken, zoenen en knuffelen.
liefs.