zondag 1 december 2019

Allesverpletterende

De schrijfster van dit boek met bovenstaande titel - Allesverpletterende - legde dit boek voor me klaar bij een mooie boekwinkel in haar eigen stad en signeerde dit ook nog eens met een alleen voor mij en haar te begrijpen zin.

Had ik zomaar toegang tot alweer een nieuw boek uit de reeks "Faxen aan Ger". Dus toen ik van de week met mijn zoon koffie ging drinken, haalde ik dit boek op, want altijd kijken hoe ik slim reiskosten kan combineren.

Voelde me een VIP toen ik het boek afhaalde, maar dat kon de verkoper achter de balie natuurlijk niet ruiken. Op het boek zat nog een briefje wat hij niet snapte maar ik wel. Hoe leuk!

Ben echt enorm verbaasd en vooral dankbaar dat ze dit voor me deed. Terwijl ik er niet eens om vroeg. Of naar hengelde.

Wat een mooie dingen gebeuren er toch zomaar.






4 opmerkingen:

Happy Earl Grey zei

Ze komen onverwachts... verrassingen ;)

klaproos zei

heerlijk hé, mooie dingen gebeuren ineens schreef ik eens op een steen.... en het is zo... soms zijn het maar héle kleine dingetjes waar je zó heppie van wordt, maar in dit geval een boek, dat zie je niet over het hoofd hé... "toppie"

Loudi zei

Wat leuk !Ik heb genoten van haar vorige boek.

Anoniem zei

Mooie dingen voor mooie mensen! Het is je gegund!

Groetjes Carla