maandag 13 juni 2022

De postitivo's

Heb een positieve (thuis)test. Dus deze week nergens henen, ook niet naar mijn werk, waar net vandaag de kick-off van een nieuw project zou zijn. Gelukkig lukte het afsluiten van een NS-abonnement niet goed en zou ik dat vanochtend vroeg nog even regelen. Maar dat hoeft dus niet voorlopig. Lekker isoleren, mijzelf.

Oh verrek; daar ben ik heel goed in!

Snif en/of Snuitje werkt dus thuis, tenzij ik dat ook niet meer kan opbrengen. Maar meer door het gezeik op mijn werk onderling, dan de werkzaamheden zelf. 




Onderstaande komt niet door mij he...




11 opmerkingen:

Anoniem zei

Beterschap. Mijn man was vorige week positief, hij vertrouwde het niet de een test laten doen maar idd positief. Totaal geen last van gehad. Ik hoop dat het bij jou ook zo gaat.
Thea

Anoniem zei

Heerlijk

Petra zei

Ik hoop dat je snel helemaal herstelt.
En dat het verder voor jou fijn gaat voelen om een week niet te hoeven reizen.
Genoeg boodschappen in huis?
Beterschap!

Anoniem zei

Wij kunnen elkaar de hand reiken. Beterschap. Bettie

izerina zei

Beterschap.

Anoniem zei

Hoop dat je symptoomarm de tijd doorkomt!

Lot zei

Heb jij Mick aangestoken?

Arme mensen in de Arena

Alice K. zei

Och van harte beterschap! Hopelijk heb je er niet te veel last van!

groetjes, Alice K.

Nicole Orriƫns zei

Balen, maar ergens misschien ook wel lekker rustig?

mrs H. te B. zei

Beterschap, ik hoop dat je je goed voelt! (Klopt jouw tweede link wel - het lijkt aLSof je iets anders bedoelt?

Iris Papilio zei


Jeetje... ook al die tijd zo voorzichtig gedaan en dan loop je het toch op. Hoop dat je snel weer beter bent en milde klachten hebt.