woensdag 8 juni 2022

Opgeschuurd

Beetje met frisse tegenzin gisteren op mijn fiets geklommen. Waarheen, waarvoor. Naar het tuincentrum dan maar, gewoon even kijken. Er hoeft niets.

Wel 3 geraniums gekocht. En een pot Lobelia. En dat was het dan wel weer. Mijn diepte-investering. Maar eerlijk is eerlijk; het was wel lekker om gewoon, zonder horloge, ergens heen te fietsen. En de zon scheen, dus maak daar dan ook gebruik van!

Kan gewoon fietsen, op een door mijn eigen benen aangedreven fiets. Met lekkere grote fietstassen, dus iets meenemen is ook appeltje eitje. Heb je echt geen auto (zeurt in mijn hoofd) voor nodig. Want dan haal je toch altijd teveel. Omdat het kan. 

Zo; nu een G&T en nog even het laatste uurtje dat de zon in de achterachtertuin staat, genieten van "vakantie". Wat je aan niemand hebt verteld, dus goh...nogal logisch dat je wederom in je uppie in je achterachtertuin zit. 

Amai, zalig zeg, even in de zon, met een interessant boek. Dat voelt inderdaad heel erg als vakantie. Alleen het zwembad ontbreekt. Hahah!! 






2 opmerkingen:

izerina zei

Dan hoef je niet meer weg met zo'n zonhoekje

Mevrouw Niekje zei

Mijn auto rijdt nog geen 2000 km per jaar, ik fiets bijna alles. Maar die auto heb ik al 13 jaar en levert niets meer op, kost ook niet zoveel meer (betaal mijn verzekering per 1000 km, a 39 euro). Dus ik houd de auto want ik kan er dan ook af en toe gewoon mee weg, op visite bij mijn papa, dat zou met ov 1.5 uur enkele reis duren. Op de fiets kan het ook met goed weer, ben ik ruim een uur onderweg. Auto: 25 min.
Lekker dagje had je!