dinsdag 11 april 2023

Lekker loskomen

 Wellmania.

Australisch. Ook het gevoel voor humor. Ik heb een paar keer keihard moeten lachen om vooral de domme acties van de hoofdpersoon. Keihard lachen is altijd goed. Helend! 

Nu heb ik wel een soft spot voor veel uit Australie. Dit is een aanrader:


In de middag begon het te regenen en het voelde ook al killer zonder de zon. Geen lekkere werk-in-de-tuindag. Boek op de bank en o.a. deze serie kijken. 

Ook fijn. Grappige foto van zoonlief en zijn vriendin over onderhandelen over een aankoop voor in de toekomst. 




3 opmerkingen:

pourquoi pas ??? zei

hier ben ik ook aan begonnen en dacht ook dat t wel iets voor jou zou zijn.

Nicole Orriëns zei

Ik was er aan begonnen maar haakte na 10 minuten af... Misschien moet ik het toch nog een kans geven.

Mevrouw Niekje zei

Hij stond al op mijn lijstje, heb veel positieve recensies gelezen!