maandag 1 september 2014

De blauw is op!

Op tijd wakker geworden en omdat ik me had voorgenomen om met Tante Cher weer een stukje te gaan steppen  (via haar DVD dan) vanochtend en dat weer op te bouwen, ook al direct een prettig gevoel van he...ik heb wat gedaan, daardoor.

Toen mijn rondje Bless the House gedaan en zo zat ik om 10.00 uur  met een kopje verse koffie klaar voor Koffietijd. Even pauze.

Daar zag ik de heer A. Verlinden aankondigen dat hij....tadatada....een musical gaat maken over Vincent van Gogh.

Joh....echt???

Wat origineel!!

En allang bedacht en heerlijk om gelachen door Thijs van Domburg, een comedian. Het begint rond 23.00.
Kennelijk is alles een thema om een musical omheen te bouwen.


Nu de rest van mijn lijstje voor vandaag afwerken, maar de kop is er weer af. En het is alweer september. De tijd vliegt. Ik had begin van het jaar ook niet gedacht dat ik zolang nodig had om gesprekken te hebben bij een psycholoog, om zaken te bespreken, verwerken en achter me te kunnen laten. Echt achter me te laten. 
Maar ben blij dat ik wel die tijd heb en heb genomen. 

En zo ook de verbouwing van mijn badkamer. Ik hoef er geen vrij voor te nemen, niemand behalve ik heeft er last van, geen moeilijke schema's met kinderen die naar werk of school moeten en ook graag willen baden en achteraf gezien valt het allemaal reuze mee. Bovendien heb ik gemerkt dat een week lang vroeger je bed uit, best goed gaat en me meer dag-uren geeft. 

En oh ja...wat een genot om weer rustig in je eigen huis te zijn, zonder dat er elke dag mensen heen en weer lopen, slopen, boren, verven, tegelen en weet ik veel wat. En ook heerlijk om dan op zondagochtend heerlijk te mogen douchen, lekker Rituals geurtje uitkiezen uit een luxe-pakket wat ik vorig jaar met Kerst kreeg van mijn kinderen en dan de zondag ervoor mogen en kunnen kiezen om niet naar een drukke verjaardag te gaan, maar thuis te zijn, rustig aan te doen, mijzelf op te laden en ook om zoals de Flylady dat noemt, to renew my Spirit. 

Heerlijk weer vandaag, de tuindeur staat open, nu nog maar even wat zaken afwerken en dan straks in de tuin lunchen. Carpe Diem. En niet bang zijn voor wat er allemaal zou kunnen gebeuren of niet gaat gebeuren, want dat weet je niet. 





14 opmerkingen:

  1. Klinkt positief! Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je kunt genieten! Hier ook een verjaardag laten lopen dit weekend, doe het bijna nooit, maar vond mijzelf en mijn rust even belangrijker :-) groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat klink je heerlijk relaxed en positief! Om jaloers op te worden.....Ik vind je blog een inspiratie, hartstikke fijn!

    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Even het filmpje bekijken dan snap je 't!

      Verwijderen
    2. Ahhh die zie ik niet op mijn ipad, heel wonderlijk.

      Verwijderen
  5. Lachen! Ik kende Thijs niet, maar het was inderdaad vermakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn vriendje gedumpt me een week geleden, nadat ik hem beschuldigd van het zien van iemand anders en hem te beledigen. Ik wil hem terug in mijn leven, maar hij weigert elk contact met me hebben. Ik was zo in verwarring en weet niet wat te doen, dus ik bereiken om het internet voor hulp en ik zag een getuigenis van hoe een spell caster hen te helpen om hun ex terug te krijgen, zodat ik contact op met de spreuken en leg mijn probleem aan hem en hij een spreuk voor mij en mij verzekeren van 2dagen dat mijn ex zal terugkeren naar mij en mijn grootste verrassing van de tweede dag van mijn ex kwam kloppen op mijn deur en smeken om vergiffenis. Ik ben zo blij dat mijn liefde is opnieuw en niet alleen dat terug, we staan ​​op het punt te trouwen. Nogmaals bedankt DROKOJIE spell. Je bent echt getalenteerd en begaafd. E-mail: drokojiehealinghome@GMAIL.COM is het enige antwoord. Hij kan een grote hulp zijn en ik zal niet stoppen met hem te publiceren, omdat hij een geweldige man .....
    hij kan het oplossen van de volgende ......
    (1) Als u wilt dat uw ex terug.
    (2) als je altijd hebt nare dromen.
    (3) U wilt worden bevorderd in uw kantoor.
    (4) U wilt vrouwen / mannen te lopen achter je aan.
    (5) Als je een kind wilt.
    (6) Je rijk wilt worden.
    (7) U wilt uw man stropdas / vrouw te zijn
    jou voor altijd.
    (8) Als u financiële hulp nodig.
    (9) Herbal zorg
    (10) Als u in staat zijn om je vrouw tevreden te stellen
    geslachtswens wijten
    te lage erraction.
    (11) als uw menstruatie weigeren te komen
    de dag dat het
    veronderstellen of overloopt.
    (12) als je werk weigert uw, mensen betalen
    dankzij jou ?.
    (18) HIV CURE
    Contact met hem VIA DEZE E-MAIL voor alle hulp,
    DROKOJIEHEALINGHOME@GMAIL.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben erg blij vandaag voor wat God gebruikt arts Atete te doen in mijn leven. Mijn man en ik hadden een strijd die leidde tot onze break-up en sindsdien heb ik niet gezien of gehoord van hem, maar op een dag als ik was het doen van onderzoek op het internet kwam ik getuigenissen van hoe Doctor Atete heeft gebruik spell aan helpen zo veel mensen, dus ik contact met hem via e-mail en legde mijn verhaal aan hem en hij vertelde me dat hij me zal helpen met zijn spreuk en dat mijn man terug zal komen naar mij bedelen binnen 12 tot 16 uur. Nu ben ik erg blij om de wereld dat alles gebeurde precies zoals Doctor Atete vertelde me vertellen. Heeft u een probleem hebt neem dan contact op Doctor Atete via e-mail: doctoratetespelltemple@hotmail.com of via de website van http://drzazazworldofpowerfulspellwebscom.webs.com of bel hem: +2347056505954

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe kan ik bedanken Doctor Atete voor mijn tranen dat hij vegen? Hoe weet ik waardeer hem voor de geweldige hulp die hij voor mij heeft gedaan? Mijn medeburger ik wil dat jullie allemaal weten dat Doctor Atete is prachtig en hij is een God voor de mens soort. Ik en mijn lieve man brak al jaren en elke keer dat ik belde hem om hem te smeken om vergeef me alles wat hij eenvoudig zegt is dat het over was tussen ons, alle hoop op het krijgen van hem terug was verloren en pas toen mijn vriend vertelde me over Doctor Atete een spell caster die haar heeft geholpen voordat ik dus besloten om ook contact met Doctor Atete voor hulp en nadat hij wierp de spell mijn man belde zijn door zichzelf te zeggen dat hij spijt van wat er gebeurd tussen ons was en tot nu toe mijn man van me houdt en wond alles doen om mij te beschermen en om deze reden dat ik zeg Doctor Atete heeft mijn dag gemaakt. Bent u emotioneel of financieel omlaag dan contact Atete via e-mail: doctoratetespelltemple@hotmail.com of website: http://drzazazworldofpowerfulspellwebscom.webs.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe kan ik bedanken Doctor Atete voor mijn tranen dat hij vegen? Hoe weet ik waardeer hem voor de geweldige hulp die hij te maken met mij? Mijn medeburger ik wil dat jullie allemaal weten dat Doctor Atete is prachtig en hij is een God voor de mens soort. Ik heb het uitgemaakt met mijn man en elke keer dat ik belde hem om hem te smeken om me alles vergeven dat hij eenvoudig zegt is dat het over was tussen ons, alle hoop op het krijgen van hem terug was verloren, totdat toen mijn vriend vertelde me over Doctor Atete een spell caster dat heeft haar geholpen voordat ik dus besloten om contact Doctor Atete voor hulp en nadat hij wierp de spell mijn man belde me te zeggen dat hij spijt van wat er gebeurd tussen ons was en ik ben erg blij om te zeggen dat we reconciles.Are je emotioneel of financieel beneden dan contact Doctor Atete via e-mail: doctoratetespelltemple@hotmail.com of website: http://drzazazworldofpowerfulspellwebscom.webs.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo,
    Mijn naam is april Paula, woonde in het Verenigd Koninkrijk met mijn familie, ik wil om te getuigen over wat BABA Ijebu AYO voor mij gedaan heeft. sinds ik getrouwd met Drewe PAULA (mijn man) dingen, waar we aan de hand
    ll totdat ik mijn eerste kind, leefden we gelukkig niet wetende dat mijn beste vriend is van plan om mijn geluk weg te nemen door het vernietigen van mijn huis, gecharmeerd ze mijn man
    hou van haar, mijn man verlaten mij en mijn kind. ik dacht dat ik heb mijn hele leven verloren en hoop het niet, totdat ik hoorde over BABA Ijebu AYO spell caster tempel, neem dan contact op i hem en
    vertel hem al mijn bedroefd jaar, ik weet niet hoe hij het deed, mijn man kwam naar me op zoek na 5 jaar. mijn smart werd vreugde nu, we wonen nu met twee jongens en een meisje. mijn leven
     is nu terug en ik voel me erg blij en dankbaar voor BABA Ijebu AYO dus voor u die er met enige vorm van problemen contact met hem via e-mail met ijebuayo@gmail.com,
                                                                                                                                                  ijebuayo@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn naam is Shole Kakhaz.This is een zeer vreugdevolle dag van mijn leven als gevolg van de hulp Dr.Akobe heeft door te helpen me mijn ex man terug met zijn magie en liefde spreuk om me gemaakt. Ik was getrouwd voor 6 jaar en het was zo verschrikkelijk omdat mijn man was echt bedriegt me en was op zoek naar een echtscheiding, maar toen kwam ik Dr.Akobe e-mail op het internet op hoe hij heeft geholpen zo veel mensen om hun ex terug te krijgen en helpen vaststelling relationship.and mensen gelukkig maken in hun relatie te zijn. Ik legde mijn situatie aan hem en dan zoeken zijn hulp maar tot mijn grootste verbazing vertelde hij me dat hij me zal helpen met mijn zaak en hier ben ik nu vieren omdat mijn man volledig is te veranderen ten goede. Hij wil altijd zijn door mij en kan niets doen zonder mijn huidige. Ik ben echt genieten van mijn huwelijk, wat een groot feest. Ik zal blijven getuigen op het internet, omdat Dr.Akobe is echt een echte spreukgebruiker. HEEFT U HULP NODIG DAN CONTACT ARTS Akobe NU VIA E-MAIL: akobemagicspell@gmail.com of bel +2348054662252 of 2348142307304. Hij is het enige antwoord op uw probleem en je gelukkig maken in uw relationship.and zijn ook perfect in 1 liefdewerktijd 2 WIN EX TERUG 3 vrucht van de schoot 4 PROMOTIE SPELL 5 BESCHERMING SPELL 6 BUSINESS SPELL 7 goede baan SPELL 8 LOTERIJ SPELL voelen en rechtszaak spellen.

    BeantwoordenVerwijderen