zaterdag 19 maart 2016

Amper Broekie zwijmel

Toen mijn dochter nog een stuk jonger was en nog thuis woonde, was dit een tijdje haar favoriete hiphop song. Zijn poster uit de Break out hing boven haar bedje. De Break out, legendarisch weekblad voor pubers met blootfoto's en seksrubriek. Haha...bekeken ze altijd als eerste. Veel van haar vriendinnen hoorde nooit wat over seks van hun ouders en vonden het maar bijzonder dat ze dit blad gewoon thuis 'mocht' lezen. En er met mij en haar broer over sprak.

Afbeeldingsresultaat voor break out blad

Hoorde ik haar op haar zolderkamertje lekker mee zingen. Of had ze 'm op een CDtje gebrand en zong ze in de auto deze keihard met haar vriendinnen als ik taxi-chauffeur was ingehuurd om ze naar een dansfeest te brengen (en later weer op te halen).

Ik vind 'm gewoon grappig en vrolijk.  En het leek me heerlijk om eens 1 dagje zo'n lekker kontje te hebben. Verder gewoon lekker oppervlakkig en een lekkere "Kom maar hier Lente en Zomer" herinnering. Gewoon omdat er al genoeg drama om me heen is.

Maar zo'n string zit nou niet echt comfortabel moet ik uit ervaring melden.


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ritme genoeg. Je zwijmel swingt de pan uit. Van strings ben ik ook geen fan. Ik moet er niet aan denken ...

rias-weblog zei

string voor de swing uitgevonden voor de blotekontenparade (denk ik)

het swingt lekker

groetjes, Ria

Trees zei

Neeee alsjeblieft geen string!
Wat een lekker nummer... wat een grijze duif ;-)
Fijne zwijmeldag!

natasja zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
natasja zei

Ow... ik ben niet zo'n fan van hip hop.
En ook niet uitgesproken van strings.
Maar de vragenrubriekjes in soortgelijke boekjes vond ik dan wel altijd heel leuk ;-).