donderdag 3 maart 2016

Dag van de metereologische lente.

Daar merk ik misschien van dat het in mijn hoofd steeds vaker wat minder donker is;
Dat in een vaas een paar gesnoeide takken van de Kersenbloesemboom dapper staan te bloeien;
Dat ik met licht weg ga en met licht weer thuis kom;
En het minder erg vind om alleen te zijn;
Dat ik minder streng ben voor mijzelf; misschien moet ik het milder noemen;
Dat ik op mijn werk op diverse projecten ingedeeld ben en in de ochtend niet weet waar ik in de middag eindig en het nog grappig vind ook; Kan ook mijn rare gevoel voor humor zijn natuurlijk;



Wat merken jullie van de eerste dag van de Lente?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Maart en de lente .... het geeft me hoop. Eindelijk weer hogere temperaturen, natuur die ontwaakt, langere dagen.

LegeZakkenVrouw zei

Heerlijk dat het lichter wordt. Voor de rest wacht ik op 21 maart. Veel te koud nog.

LegeZakkenVrouw zei

Heerlijk dat het lichter wordt. Voor de rest wacht ik op 21 maart. Veel te koud nog.

Petr@ zei

Gelukkig dat het luchtiger en lichter voor je wordt!
Nu het weer nog ;-)
Het sneeuwt en regent op dit moment hier en ik zit moed te verzamelen om met de honden naar buiten gaan haha.