zondag 6 maart 2016

Glimlachen op zondag

Fijne zondag vandaag.

En dat is niet alleen omdat mijn eerstgeborene jarig is vandaag. Of dat het onafhankelijkheidsdag, dus Nationale Feestdag,  is in het land van haar vader. Waar de naamdag vandaan komt.

Beetje studeren, beetje lezen in mijn gratis dikke zaterdagkrant, nog meer lezen in mijn gratis Flow (wat een moooooooi en inspirerend blad), genieten van een roodborstje in mijn natte tuin, een merel die zich droogschudt, een kat die de tuin inspecteert.

Blij zijn dat we online kunnen communiceren of ouderwets (nou ja...ouderwets) via de mobiele telefoon. De een in het hoge noorden, de ander in het diepe zuiden over de grote Oceaan en weer een ander een half uurtje rijden verderop.

Blij dat ik een zeer goed e-boek zomaar gratis lees gewoon op mijn smartphone.

Blij dat ik me niet uit het veld slaan door mijn immer slinkende spaarpot. Zoals Najib al zong: Alles komt goed.

Genieten van de finale van Meastro met de geweldige Leona Philippo!!



Genieten van heerlijk warm douchen met een lachende Boedha-geur  hahahaha.... geen reden om mee te zingen met onderstaande gematigd pessimist dus! Nou ja...genoeg te vinden hoor, maar die afslag neem ik gewoon niet.






7 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat.

Frederique zei

Gefeliciteerd!

Liefs Frederique

Gewoon Vlijtig zei

Gefeliciteerd.

Anoniem zei

Jij hebt het licht ook gezien!

Ineke zei

Van harte en inderdaad, je kunt niet, niet lachen als dat filmpje speelt. :)

pourquoi pas ??? zei

Ik denk vaak aan je en je kan me iedere keer weer verbazen.
Jij hebt t geheim voor geluk zien en vinden.
liefs.

Nicole Orriëns zei

Wat een fijne post om te lezen! Heerlijk dat je zo kunt genieten van al het mooie van het leven.

Huisvlijt