vrijdag 4 maart 2016

Dag werkweek, hallo weekend!

Alweer een dag overleefd op mijn werk. Had vandaag nog meer  voicemails dan gewoonlijk in mijn bestand. Dat betekent dat je per 10 seconden een voicemailbandje hoort en dat wel een uur lang. Dus constant afboeken op de code voicemail en het liefst zo snel mogelijk, want tijd is geld in onze branch.


Dit is de is de voicemail van...
Dit toestel kan uitgeschakeld zijn..
U bent verbonden met de voicemail van...
Neem na de toon uw bericht op.
Goedendag, dit is de voicemail van...
Dit mobiele nummer is niet in gebruik
You've reached the voicemail of..
Dit is de Vodafone voicemail van..
etc
etc
etc

Leuk om de stemmen van de stemactrices (het zijn altijd vrouwenstemmen) te herkennen en soms een mooie Belgische stem.

Kunnen we voicemail-bingo doen. Nou ja...ik doe dat dan in mijn uppie in mijn werkhokje. Ook leuk.




1 opmerking:

Ariadnesdraad zei

Geweldig dat je Belgische stemmen zo mooi vindt. Vind ik leuk ;-)