dinsdag 8 maart 2016

Internationale Vrouwendaggedachten

Wel handig dat de spaarrekening waar ik niet zo snel bij wil kunnen, nu helemaal niet toegankelijk is  want ik kan mijn, in steno opgeschreven, wachtwoord niet meer ontcijferen. Wat ik dacht wat er stond, is het niet. Ga mijn Schoevers geld maar terugvragen.

En dan moet je daarna - om een nieuw wachtwoord aan te vragen - ook nog je geheime vraag beantwoorden. Weet ik geheel niet meer wat die geheime vraag was, laat staan het antwoord!

Een luxe probleem, want ik HEB nog een klein beetje spaargeld. Teveel, net te veel, om voor vrijstellingen in aanmerking te komen, maar goed...soit.

Dus maar even van een ander potje wat overgemaakt, want ik moet toch echt weer een busabonnement aanschaffen, anders kan ik niet naar mijn werk. Helaas krijg ik nog steeds mijn reiskosten niet vergoed.

En ja; ik weet dat ik gewoon met de klantenservice contact kan opnemen hierover dus luxe-probleem is oplosbaar.

Tot zover de dienstmededelingen.

Vanochtend weer zo ontzettend heerlijk gewandeld. Het bos was lekker beblubberd door de honderden deelnemers van de Moddermeesters. En men was druk bezig om hele bossages te snoeien of geheel weg te halen. Konden we opeens de Golfbaan erachter zien liggen. En de ballen.

En tsjonge wat heerlijk om thuis te komen en dat het dan ontzettend hard begint te regenen. Kopje koffie maken, mijn gerookte makreeltje voor een gedeelte opeten. Zoals Jeroeneke zou zeggen: Zalig he!



Lekker de taak van vandaag van de Flylady gedaan (ik noem het altijd Mindfull poetsen) en vanochtend vroeg al direct mijn rondje Bless the House (wat ik voorheen op maandag deed, maar we zijn flexibel dus doe ik dat gewoon op mijn vrije dag) afgehandeld.

Nog een beetje studeren, beetje bakken, beetje breien en gewoon een fijne dag hebben. En niet teveel malen. Dat mag de koffiemolen doen.







1 opmerking:

Mirjam Kakelbont zei

Ik vind je een behoorlijk optimist, daar is niets gematigd aan (-: Je kijkt naar wat je hebt en niet naar wat je niet hebt. Dát is de juiste manier!
Groetjes Kakel