woensdag 2 maart 2016

Nationale Luizendag vandaag!

Gelukkig hoefde ik daar vandaag niet actief aan mee te doen, want geen jonge kinderen en dus veel minder kans op hoofdluizen. Maar als ik het woord luizen lees, krijg ik direct jeuk. Brrrrrrrrr!! En de geur van die shampoo. Wat een lucht!

Iemand ooit luizen gehad?

Die andere soort schijnt zo bijzonder te zijn dat je ze mag komen brengen bij een Universiteit, mocht je hebben ze hebben opgelopen, ter bestudering.


Ben benieuwd wat het morgen voor "Nationale Dag" is....

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Nee nooit gehad en in mijn geval is dat bijzonder omdat ik juf was,dus het had maar zo gekund. Maar een van mijn kinderen wel en ik weet nog dat alle knuffels in een vuilniszak inde schuur moesten.Ontroostbaar was dat kind

Mirjam Kakelbont zei

Ja, wij hebben een keer luizen gehad. Goddank had een luizenmoeder ze zien lopen op Kinds hoofd. (Maar geen schaamluizen (-: ) Was nog een flinke klus om alles luisvrij te krijgen.