maandag 12 augustus 2024

Musical

 Ben Musical-maagd af.

Had een paar maanden terug een uitnodiging gekregen om naar Jesus Christ Superstar te gaan. Nu is de persoon met wie ik ging erg lief en leuk, dus zou ik ook naar wat dan ook meegeweest zijn.

Maar deze was zeker en nog zekerder zeer de moeite waard. We zaten op mooie plekken en het geluid was voor een dove kwartel ook goed.

Maar alles was heel erg indrukwekkend. Hoofdrolspeler sowieso, daar heb ik wel een zwak voor en ging al eerder naar een concert van hem. 

Mooi, puur, rauw. En het scheelde dat ik het verhaal ken. 


Aanrader, ook als je niet van musicals houdt. En een matinee voorstelling. Heel fijn. 

En daarna trakteerde ik op een terrasje. Een vrolijk Oranje (voor het Goud van Hassan nog) gekleurd drankje. Moest even mijn zuinige zelf thuislaten, want tsjonge, wat een prijzen daar, maar wel een heerlijk terras en goede bediening. Ook wat waard. 

En het is nou niet zo dat ik wekelijkse op een terras mijn geld stuk sla.





7 opmerkingen:

izerina zei

Heerlijk zo'n uitje

Bertiebo zei

Hahaha, een gewezen musical maagd. Leuk zeg!

Lot zei

Wat musicals betreft was ik al vroeg maagd af. we woonden op loopafstand van het Leidseplein en in het CIty theater werden de musicals opgevoerd. Ik herinner me Anatevka en Oliver. Je hoefde toen nog niet maanden van te voren te reserveren, gewoon de dag ervoor een kaartje kopen en soms nog de dag zelf was voldoende

pourquoi pas ??? zei

Onze vrienden zaten er ook en waren er helemaal vol van. Ze zaten op het toneel. Zou van mij dan weer niet hoeven. Ik ga in November voor de 2e keer. Vond t fantastisch.

Daantje zei

Wat gaaf! Ik ben ook ooit naar Jesus Christ Superstar geweest, het maakte grote indruk

Janny zei

Zag de musical heel, veel jaren terug op middelbare school. Dat heeft toen veel indruk gemaakt.
Het doet megoed om te horen dat deze musical nog steeds indrukwekkend is.
Soms moet je gewoon jezelf verwennen, ik heb niet de indruk dat jij je geld over de balk gooit :).

Lot zei

Wat het maagd af zijn mbt musicals was ik er vroeg bij. We woonden op loopafstand van het Leidseplein en in het City theater werden toen de musicals meestal. Ik kan me Anatefca en Oliver herinneren