maandag 26 augustus 2024

Tweede

Verstappen eindigde als tweede op Zandvoort. Dat is niet heel erg, maar alleen maar gezond en goed voor een spannender wedstrijd. Is niet leuk als je van te voren al weet wie er (alweer) gaat winnen. Of dat men als een treintje achter elkaar rijdt.

Was leuk om dit live, online, te zien, al viel de verbinding telkens weg, maar gelukkig had ik de app ook op mijn telefoon, dus kon ik ook nog kabouterformaat-tv kijken.

Daarna lekker een eindje wezen fietsen. Met alweer zo'n vreemde gelige lucht en ja hoor...alweer regen. Toen ik thuis was, dus niet heel erg. 

En had eindelijk de rust om naar Zomergasten te kijken. Keek in gedeeltes van de week de uitzending met Liesbeth Zegveld terug. en nu de aflevering met Pierre Bokma, tot ik te moe was (kan nog steeds niet, zoals vroeger wel heel laat naar bed), maar de rest kan ik terugkijken. En lekker dat de wekker niet om 05.30 gaat. Want nog vrij!

Wel de zitting van de rechtbank op het programma, dus nog niet 'vrij' in mijn hoofd. Maar lerende om los te gaan laten. Brugklasstudent he. Eerst nog introductieweek.

2 opmerkingen:

mrs H. te B. zei

Ach, stel je voor dat er niets meer te leren was! wel een gedoe hoor, die familie! ben gsterenn begonnen met zomergast garrie van pinxteren, rest volgt...

Mevrouw Niekje zei

Alle afleveringen staan klaar, hoorde veel positiefs over de aflevering met Joris. Ik kijk het meestal in etappes terug, maar nu nog niets gezien. Merk dat ik liever kies voor wat lichter vertier zoals de serie B&B vol liefde. Mens wil ook wel eens gewoon het hoofd uitzetten en kul kijken.